Gå til innhold

Noen filosofer her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer egentlig på om det finnes noen utdannet filosofer på kg her, eller folk som har interresse av det. Syntes filosofi er spennende :P, noe av det iallefall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cipheria
Skrevet

Ikke utdannet (i noen form), men interessert i filosofi. Problemet er bare at jeg ikke har fått så mye tid til å lese. Jeg interesserer meg for biologi, psykologi, teknologi osv, det blir ikke tid til alt.

Tror ikke så mange filosofer ville valgt å henge på KG da diskusjonnivået er ganske lavt. Tror de trakker mer til forum med høyere kvalitet.

Skrevet (endret)

Ikke utdannet (i noen form), men interessert i filosofi. Problemet er bare at jeg ikke har fått så mye tid til å lese. Jeg interesserer meg for biologi, psykologi, teknologi osv, det blir ikke tid til alt.

Tror ikke så mange filosofer ville valgt å henge på KG da diskusjonnivået er ganske lavt. Tror de trakker mer til forum med høyere kvalitet.

Vet du om noen slike forum? Vært artig å lese xD

Endret av -L-
Skrevet

Jeg er selv svært interessert i ontologi og vitenskapsfilosofi, og sysler med postmoderne teorier innenfor humaniora. Er imidlertid ikke så veldig interessert i å diskutere slikt på KG, eller på fritida, for den saks skyld!

Skrevet

Jeg har også utdannelse bl.a. innen filosofi, men det er ikke det som trekker meg hit, for å si det sånn. Dette er vel mer et fristed - jeg signerer tineline der!

Skrevet

Hvis du er en av dem som kan finne på å si "jeg sitter nå her og filosoferer" eller "jeg liker å tenke på ting, filosofere", har du ikke skjønt hva faget filosofi egentlig er. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...