Gjest -L- Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Lurer egentlig på om det finnes noen utdannet filosofer på kg her, eller folk som har interresse av det. Syntes filosofi er spennende , noe av det iallefall.
Gjest Cipheria Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Ikke utdannet (i noen form), men interessert i filosofi. Problemet er bare at jeg ikke har fått så mye tid til å lese. Jeg interesserer meg for biologi, psykologi, teknologi osv, det blir ikke tid til alt. Tror ikke så mange filosofer ville valgt å henge på KG da diskusjonnivået er ganske lavt. Tror de trakker mer til forum med høyere kvalitet.
Gjest -L- Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ikke utdannet (i noen form), men interessert i filosofi. Problemet er bare at jeg ikke har fått så mye tid til å lese. Jeg interesserer meg for biologi, psykologi, teknologi osv, det blir ikke tid til alt. Tror ikke så mange filosofer ville valgt å henge på KG da diskusjonnivået er ganske lavt. Tror de trakker mer til forum med høyere kvalitet. Vet du om noen slike forum? Vært artig å lese xD Endret 22. oktober 2010 av -L-
tineline Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er selv svært interessert i ontologi og vitenskapsfilosofi, og sysler med postmoderne teorier innenfor humaniora. Er imidlertid ikke så veldig interessert i å diskutere slikt på KG, eller på fritida, for den saks skyld!
ashera Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har også utdannelse bl.a. innen filosofi, men det er ikke det som trekker meg hit, for å si det sånn. Dette er vel mer et fristed - jeg signerer tineline der!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis du er en av dem som kan finne på å si "jeg sitter nå her og filosoferer" eller "jeg liker å tenke på ting, filosofere", har du ikke skjønt hva faget filosofi egentlig er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå