AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du møter en fyr. Etter kort tid får du vite at "X, han elsker damer altså!". Akkuratt som om det er skikkelig typisk for han, ikke bare vanlig liker damer. Tolke negativt eller positivt? Selv tenker jeg automatisk player. En som vil ha en til jente på listen sin. En som har hatt mange sexpartnere og ikke er så nøyen med hvem han dater. Gjerne litt useriøs. Var litt turn-of å få høre det om fyren jeg nettopp har møtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 22. oktober 2010 #2 Del Skrevet 22. oktober 2010 Møtte en sånn fyr i fjor... Trodde ikke på det som ble sagt, for jeg oppfattet ham ikke sånn i det hele tatt. Så ble jeg forelska da, og fant til slutt ut at alt jeg hadde fått høre stemte. Han ville plutselig ikke være sammen med meg mer fordi han "kom til å få lyst til å ha sex med andre damer til sommern". Så satt jeg der da, med skjegget i postkassa så det holdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. oktober 2010 #3 Del Skrevet 22. oktober 2010 Veldig negativt, turn-off. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 22. oktober 2010 #4 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ville nok tolket det negativt, men jeg kjenner noen slike, som er veldig glad i damer som singel. Men når de er i et forhold, så er de i et forhold. Så dvs når de er ute med noen, flere ganger uten noe hint til sex, så er det seriøst. Syntes du skal la tvilen komme ham til gode... Men la han kjempe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2010 #5 Del Skrevet 23. oktober 2010 Veldig negativt, turn-off. Mvh Yvonne Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Del Skrevet 23. oktober 2010 Huff, kjenner jeg er skeptisk til han allerede når jeg hører slik. Dårlig start. Tror jeg dropper han før vi blir bedre kjent. Vil ikke brenne meg på en player i den veldig sårbare situasjonen jeg er i nå. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. oktober 2010 #7 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg ville værtfall ikke vært sammen med en fyr som hater damer.. Jeg lever ette mottoet "vær kritisk, men ikke ta alt som sladres om for god fisk". Det burde du og. Tenk hvis han er en fantastisk mann som du mister fordi du hører på rykter..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #8 Del Skrevet 23. oktober 2010 Negativt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg ville værtfall ikke vært sammen med en fyr som hater damer.. Jeg lever ette mottoet "vær kritisk, men ikke ta alt som sladres om for god fisk". Det burde du og. Tenk hvis han er en fantastisk mann som du mister fordi du hører på rykter..? Jo, men samtidig tenker jeg at det er en fryktelig dårlig start at jeg tenker negative ting om han. Vil ikke begynne et forhold som skeptisk, kommer til å tro han er utro med en gang. Blir bare surr av sånt >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 23. oktober 2010 #10 Del Skrevet 23. oktober 2010 Selv tenker jeg automatisk player. En som vil ha en til jente på listen sin. En som har hatt mange sexpartnere og ikke er så nøyen med hvem han dater. Gjerne litt useriøs. Tror du har rett her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 23. oktober 2010 #11 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har blitt brent av et par sånne gutter før, ble blandt annet utrolig forelsket i en fyr som bare brukte meg. Tok langt tid å komme over han, men han er også den siste playeren jeg har vært sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå