Gå til innhold

Kanin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid må man tilbringe med kaninen for at den ikke skal bli deprimert?

Burde man ha to?

Hvordan gjør man det hvis man skaffer den ene etter at man har hatt den andre en god stund?

Hva koster kastrering? Da går de vel bedre over ens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo yngre den er, jo mindre komplikasjoner risikerer du naar det gjelder kastrering.

De krangler som regel mindre.

Kaniner burde vaere flere, men da i seperate bur med mulighet til aa moetes utenfor buret.

Er egentlig samme hvilket kjoenn, saa lenge begge er snippet.

Det er ingen garanti at de kommer til aa gaa overens, men det gjelder jo alle dyr og mennesker =D

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

En kaninn trenger å løpe mye. Det bester er om buret kun er til do/spiseplass og at den kan være ute hele døgnet.

Naboens kanin er her hos meg på kveldene hvor eieren er ute, så han får selskap på kvelden og får løpe fritt hele tiden. Han er alltid løs. Og jeg ser jo hvor mye han har behov for å bevege seg. De er jo ganske sosiale også, så man bør kose en del med de iløpet av dagen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor mye tid må man tilbringe med kaninen for at den ikke skal bli deprimert?

Burde man ha to?

Hvordan gjør man det hvis man skaffer den ene etter at man har hatt den andre en god stund?

Hva koster kastrering? Da går de vel bedre over ens?

Du kan godt ha to kaniner, men da må du bonde dem på riktig måte, og det burde væe gutt og jente (husk at det skal gå minst 6 uker fra gutten er kastrert til den er i nærheten av en hunnkanin).

Kastrering av hannkanin er billigere enn kastrering av hunnkanin.

Prisene varierer. Kastrering av hannkanin der jeg bodde før kostet rundt 1300 kroner, og kastrering av hunnkanin kostet 1650 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...