Gå til innhold

Hvorfor er gutter så frempå på nettby o.l?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir skremt av enkelte gutter på sider som nettby. Er nylig singel og har hengt en del der i håp om å kanskje treffe noen. Vil ikke på noen typisk dateside med det første.

Her om dagen var det en fyr fra samme by som meg som skrev en melding. Han så ok ut, jeg svarte. Ikke noe lange greier. I melding nr 2 spør han "finne på noe i dag?". Skrev på en humoristisk måte at jeg var nok ikke så modig (hint hint, jeg vil bli kjent først). "Joda, kino er jo ikke skummelt?". I søppelbøtta med han...

En annen spurte meg rett ut om jeg var singel og om vi kunne bli kjent på "den måten". Jeg sa at jeg var nylig singel og ikke ville love noe som helst.

Skjønner ikke gutter at de må tre litt varmsomt? Jeg trenger ikke uker og måneder, men noen brev frem og tilbake før man spør om møte er vel greit? Selv om det virker som kjekke og hyggelige gutter skremmer de med vekk ved å være på vanvittig på'n. Greit å vise interesse, men ikke desperasjon. La meg bli litt varm i trøya før jeg skal love møter, bli kjent på den måten osv!

*oppgitt over så mange som havner i søppelbøtta pga måten de skriver på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det verste er alle de gamle desperate mannfolkene synes jeg. ikke gøy å bli sjekket opp av noen som er 30 -40 år eldre som starter med sexprat. Er veldig synd, for nettby var et ok sted før. litt mer bare chatting og ikke så fokusert på dateing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det verste er alle de gamle desperate mannfolkene synes jeg. ikke gøy å bli sjekket opp av noen som er 30 -40 år eldre som starter med sexprat. Er veldig synd, for nettby var et ok sted før. litt mer bare chatting og ikke så fokusert på dateing

Æsj, ja de skriver til meg og! Noen er hyggelige, mens andre er tvilsomme. Pleier ikke svare de, er uaktuellt med så stor aldersforskjell. Tror ikke de er ute etter å bare bli venner med en 20 år yngre jente heller:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dem tror seg "usett", syns mange av de teite postene der inne er ganske vittige jeg :ler: Det verste er jo at dem kommer med de samme, sleipe kommentarene selv når man har skrevet øverst i profilen sin: Jeg er i et lykkelig forhold, og er ikke intressert i frierbrev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene dreit seg litt ut. Fikk et ganske morsomt brev, svarte på det, men ble ikke store samtalen utav det. 2 dager etter fikk jeg det samme brevet. Masseprodusert:p Han sender det rundt til så mange at han ikke har styr på hvem han har sendt til engang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er jo at dem kommer med de samme, sleipe kommentarene selv når man har skrevet øverst i profilen sin: Jeg er i et lykkelig forhold, og er ikke intressert i frierbrev!

Tja.. jeg meldte ei dame på nettby, der det sto at hun hadde kjæreste.

Hun meldte masse tilbake med meg.

Så la hun meg til på msn og koseprata i vei i flere dager.

Etterpå møttes vi og gikk på café på Lillestrøm.

Da satt vi der og klina masse og hun tok meg på kuken, altså utenpå buksa da, og hadde godt tak.

Så fulgte jeg henne til bilen hennes.

Da ble hun sittende og runke meg i et kvarters tid.

Så like før det skulle til å bli litt ekstra trivelig for meg.. hehe.. så sa hun at nei, hun hadde jo type, nå hadde hun dårlig samvittighet og var så lei seg.

Så jeg tror ikke de damene som sitter og surfer nettby tar det så alvorlig dette med at de har type.

Når de er villig til å kline i timesvis og nesten runke deg til orgasme, før de plutselig bestemmer seg for å gro samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. jeg meldte ei dame på nettby, der det sto at hun hadde kjæreste.

Hun meldte masse tilbake med meg.

Så la hun meg til på msn og koseprata i vei i flere dager.

Etterpå møttes vi og gikk på café på Lillestrøm.

Da satt vi der og klina masse og hun tok meg på kuken, altså utenpå buksa da, og hadde godt tak.

Så fulgte jeg henne til bilen hennes.

Da ble hun sittende og runke meg i et kvarters tid.

Så like før det skulle til å bli litt ekstra trivelig for meg.. hehe.. så sa hun at nei, hun hadde jo type, nå hadde hun dårlig samvittighet og var så lei seg.

Så jeg tror ikke de damene som sitter og surfer nettby tar det så alvorlig dette med at de har type.

Når de er villig til å kline i timesvis og nesten runke deg til orgasme, før de plutselig bestemmer seg for å gro samvittighet..

Godt eksempel på en slik sleiping som jeg siktet til :glare:

Alle jenter er ikke som den jenta. Jeg for min del er kun innom nettby en gang i mnd eller no sånn, og da bare av gammel vane og kjedsomhet. Pluss at det er morsomt å se når venner har oppdatert profilene sine, da det er en helt annen mulighet til å ha en personlig profil der enn på f.eks face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har hørt med nettdatingsider er at mannfolka er nødt til å være veldig frempå for å i det hele tatt bli lagt merke til. Derfor er det nok noen som forsøker seg med snarveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen var det en fyr fra samme by som meg som skrev en melding. Han så ok ut, jeg svarte. Ikke noe lange greier. I melding nr 2 spør han "finne på noe i dag?". Skrev på en humoristisk måte at jeg var nok ikke så modig (hint hint, jeg vil bli kjent først). "Joda, kino er jo ikke skummelt?". I søppelbøtta med han...

Jeg synes ikke det var noe galt i denne fremgangsmåten. Hadde jeg hatt lyst til å dra på kino så hadde jeg gjort det. Mannen startet jo ikke med sexy prat. Nå passet detikke deg og da er det jo bare å være helt tydlig på det og fortsette å skrive dersom mannen var ok.

Det er mange rare hendvendelser, mye som går på sex, en ville ha samboer, intetsigende meldinger osv. Det er bare å overse. Innimellom finnes det noen perler. Jeg har fått gode venner der, men ingen kjæreste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt av enkelte gutter på sider som nettby. Er nylig singel og har hengt en del der i håp om å kanskje treffe noen. Vil ikke på noen typisk dateside med det første.

Hvis det er "rett i søppelbøtta med ham" fordi han på en munter måte foreslår å gå på kino, sier det jo litt om deg også. Du har selvsagt lov til å ha dine ønsker om hvor lenge man skal maile frem og tilbake før man treffes i real life, men han må jo ha like stor rett til å ha sine meninger så det er vel ikke nødvendigvis ham det er noe i veien med? Internett er tross alt en ganske ny oppfinnelse, frem til ganske nylig traff man så å si alltid mennesker man ble kjent med i real life allerede fra første stund, og det er vel ikke så merkelig om noen også i vår tid ønsker å treffes ansikt til ansikt for å se om det i det hele tatt er noen kjemi der? Du treffer sikkert også gutter i selskapelighet og på byen, og det å møtes i real life trenger ikke være så fryktelig alvorlig. Jeg tror faktisk det kan være en fordel at man ikke har blitt så veldig godt kjent på forhånd slik at første treff blir omtrent like uforpliktene som tilfeldige treff i det sosiale liv, med andre ord treff uten altfor store forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er "rett i søppelbøtta med ham" fordi han på en munter måte foreslår å gå på kino, sier det jo litt om deg også. Du har selvsagt lov til å ha dine ønsker om hvor lenge man skal maile frem og tilbake før man treffes i real life, men han må jo ha like stor rett til å ha sine meninger så det er vel ikke nødvendigvis ham det er noe i veien med? Internett er tross alt en ganske ny oppfinnelse, frem til ganske nylig traff man så å si alltid mennesker man ble kjent med i real life allerede fra første stund, og det er vel ikke så merkelig om noen også i vår tid ønsker å treffes ansikt til ansikt for å se om det i det hele tatt er noen kjemi der? Du treffer sikkert også gutter i selskapelighet og på byen, og det å møtes i real life trenger ikke være så fryktelig alvorlig. Jeg tror faktisk det kan være en fordel at man ikke har blitt så veldig godt kjent på forhånd slik at første treff blir omtrent like uforpliktene som tilfeldige treff i det sosiale liv, med andre ord treff uten altfor store forventninger.

Jada, for all del. Det trenger ikke være noe gale med han og jeg ser tanken med at det er lurt å treffes kjapt. Ikke kaste bort tiden og bli bestevenner over mail før man endelig treffes og evnt finner ut at det er 0 kjemi.

Men slike gutter skremmer meg. Jeg er mer forsiktig av meg og det skal mye til før jeg treffer noen. Må være meget trygg da og sikker på at jeg liker fyren. Derfor har jeg kun møtt 1 på nett og det er 3 år siden...

Poenget mitt er bare at jeg tror flere gutter hadde lykkes på nettet og de tok det litt roligere. Ikke for rolig heller, da virker man uinteressert og havner i vennesonen. Vanskelig det der. Gutter jeg finner turn-off pga måten de skriver på havner i søppelbøtten av den grunn at jeg mister interessen. Burde vært mer tolerant, men det er jeg dessverre ikke. Blir kresen på nett når man får så mye brev som jente.

Men heldigvis er det like mange forskjellige jenter som det er gutter. Noen liker det, mens andre liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, for all del. Det trenger ikke være noe gale med han og jeg ser tanken med at det er lurt å treffes kjapt. Ikke kaste bort tiden og bli bestevenner over mail før man endelig treffes og evnt finner ut at det er 0 kjemi.

Men slike gutter skremmer meg. Jeg er mer forsiktig av meg og det skal mye til før jeg treffer noen. Må være meget trygg da og sikker på at jeg liker fyren. Derfor har jeg kun møtt 1 på nett og det er 3 år siden...

Poenget mitt er bare at jeg tror flere gutter hadde lykkes på nettet og de tok det litt roligere. Ikke for rolig heller, da virker man uinteressert og havner i vennesonen. Vanskelig det der. Gutter jeg finner turn-off pga måten de skriver på havner i søppelbøtten av den grunn at jeg mister interessen. Burde vært mer tolerant, men det er jeg dessverre ikke. Blir kresen på nett når man får så mye brev som jente.

Men heldigvis er det like mange forskjellige jenter som det er gutter. Noen liker det, mens andre liker det.

Jeg tror du er inne på noe der: På nett har jenter litt av det samme overtak som på sexrelasjonsmarkedet ute på byen, og det kan gi en del jenter den feilaktige forestilling at dette overtaket også gjelder partnermarkedet. Skjevheten på nettdatingsarenaene betyr at gutter normalt vil oppleve å måtte jobbe mye mer for å fange en jentes interesse her enn man er vant til i real life, og det er det selvsagt ikke alle som gidder. Gutter som har et godt utgangspunkt i real life vil jo ikke kaste bort tiden på nettdating der de plutselig er devaluert og må kjempe ti ganger hardere for kontakt med jenter på eget nivå.

Så jeg tror mange av de mer attraktive guttene dropper nettdating når de ser skjevheten på dette markedet, eller i det minste bruker minimalt med tid på dette. Likevel er det nok en del som bruker nett for å ordne sexdates, for selv om det er hard konkurranse på nett (for menn) er det jo også kvinnens marked på byen. Så nett kan være et greit supplement til byen. Men da snakker vi altså om nett som sjekkearena for uforpliktende sex. På partnermarkedet stiller gutter og jenter ganske likt, og det er kjekke gutter selvsagt klar over. Man er ikke superkresen når man er på sjekkern, men det er ikke slik at man har lyst til å dele livet med alle man kan ha det hyggelig med for en natt.

Jentene har overtaket på nett, men det er ikke sikkert det er til jentenes fordel. For de guttene som gidder å bli igjen over tid på disse arenaene er enten gutter som sliter med populariteten i real life, gutter som bor ukurant til ute i kvinnefattige distriktskommuner eller gutter som først og fremst bruker dette som supplement til byen for å ordne seg sexdates.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så egentlig er det ikke vits å være på nettdatingssider om man vil ha en kjekk gutt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettby er et ekkelt sted synes jeg!

Jeg er der og måtte fjerne bildet mitt, samt skrive en tekst på forsiden om at jeg ikke var interessert i noe sjekking. Beskjedene fortsatte å tikke inn en stund etter alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...