Saga* Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Jeg jobber i et vikariat på 100 % frem til jul, etter det skal jeg se meg om etter annen jobb. Har ca 20 000 utbetalt i måneden. Nå har jeg sett på en bil til ca 90 000. Tror dere jeg får billån når jeg bare har vikariat? Endret 21. oktober 2010 av Saga*
Piper Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har huslån på et vikariat, for det står ikke på lønnslippen at jeg bare er vikar.
Illuminati Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Hvis du søker via bilforhandler (finansselskapene de samarbeider med) sjekker de fleste av disse ikke annet enn ligningen din. Hvis du ikke tjente noe, eller lite, i 2009 får du avslag. Gå på nett å prøv, du får raskt svar.
Saga* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 Hvis du søker via bilforhandler (finansselskapene de samarbeider med) sjekker de fleste av disse ikke annet enn ligningen din. Hvis du ikke tjente noe, eller lite, i 2009 får du avslag. Gå på nett å prøv, du får raskt svar. Men i 2009 var jeg jo student med veldig lav inntekt. Har det ingen betydning hva jeg tjener nå? Det er jo nå jeg skal betjene lånet. ?
Illuminati Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Jo, du kan få lån, men da blir det nok etter grundigere vurdering, da er du tilbake på vikariatproblematikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå