blomsterhav Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal få installert varmepumpe her i huset mitt. Har dere tips/ting jeg bør tenke på før jeg bestiller? Er helt grønn på varmepumper..
Piper Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Få en som selger varmepumpe til å komme hjem til deg, for å anbefale en som passer i ditt hjem. Det finnes så mange på markedet, og da kan det være greit å høre med noen som kan det.
blomsterhav Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 Få en som selger varmepumpe til å komme hjem til deg, for å anbefale en som passer i ditt hjem. Det finnes så mange på markedet, og da kan det være greit å høre med noen som kan det. Ja, jeg har tenkt til det Men har ikke lyst til å bli lurt av en flink selger fordi jeg ikke har peiling
Mona32 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg har tenkt til det Men har ikke lyst til å bli lurt av en flink selger fordi jeg ikke har peiling Da jeg kjøpte varmepumpa, leste jeg meg MYE opp på egen hånd. Brukte et svensk varmepumpeforum der jeg spurte og grov - og fikk masse hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå