Gå til innhold

Hvordan skal min kjæreste elskede tolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går lagde jeg hjemmelaget pizza rett fra bunnen av hjertet <3 Da jeg er hygienisk, tok jeg av forlovelsesringen og la den på benken da jeg lagde deigen.

Så tenkte jeg ikke så mye over det, for jeg var trøtt og vi så på the simpsons, så jeg glemte å ta den på igjen.

Så i dag morges forsov jeg meg, og løp på jobb og glemte ringen fortsatt midt oppi stellingen. Så dro jeg direkte til min venninne for å hjelpe henne med en kreasjon, og min kjære trodde vi flørtet en gang i sommer, enten juni eller juli. Men vi er alle venner. Så dro jeg. Nå sitter jeg på bussen hjem og min venninne skrev på facen "Takk for i dag hi hi <3" og ringen ligger fortsatt midt på kjøkken benken og sambo kjære elskede er på logget...... hvordan skal han tolke dette? Hvordan ville dere tolket dette? Hva mener dere? Var dette kanskje litt dumt dette, eller hva mente dere?

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS vi er 30 år eller iallfall en av oss er over 30, andre er nesten 30 og siste er litt lenge til blir 30... mannen hennes er kanskje snart 40

Skrevet

Jeg ville nok blitt litt såret om min kjære gjorde noe sånt, men jeg overanalyserer alt han gjør da. Tror ikke gutter tenker sånn, og antakelivis har han ikke tenkt over det i det hele tatt :) Ta p deg ringen med en gang du kommer hjem og lat som ingenting :jepp:

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt over det, og det ville garantert ikke mannen min heller.

Gjest Mahareth
Skrevet

Som flickan ville verken jeg eller mannen tenkt over dette.

Skrevet

Hadde gått inn på kjøkkenet og sett ringen: Jasså! H*N HAR TATT AV SEG RINGEN OG GLEMT DEN HER!

Så hadde jeg tatt ringen, logget meg inn på Facebook og sett etter undelige tegn: Jasså! H*N HAR VÆRT PÅ BESØK HOS H*N.

Så hadde jeg satt meg i gangen (under kleeshengerne og jakkene), sett på ringen og begynt å grine meg snørrete. JAHA! Hadde jeg tenkt. JAHA JA!

Helt til jeg hadde hørt at H*n kom hjem! Da hadde jeg reist meg fort opp og vist ringen: Hvor har du vært Har du laget hjemmelaget pizza bare for å glemme ringen her for å skjule ringen for å dra på besøk til dem??

Så hadde jeg kastet ringen opp i skoen til vedkommede og løpt rundt å pakket sakene mine!

Skrevet

Nei dette går over stokk og stein i heimen no...

Han hadde ikke sett dette med ringen for han hvilte middag. Jeg tok den veldig diskret på inne på badet men vi har jo ikke nøkkel.....så han skulle inn og kamme håret og da så hn jeg tok den på og han tolket...tolket i gale retninger kan en si ja.......han trodde jeg hadde kjøpt ny selv om kjennetegnene er der fortsatt! og jeg hadde kastet den gamle fordi vi kranglet i forigårs over hvem som skulle lage pizza, og så gjorde han det men kastet deigen i gulvet for å make a statement hvis dere skjønner... å jeg ble sint, men trodde det var OK: tydeligvis ikke!!!

Så nå pakker han....

Han pakker ned tverrfløyten for han skal spille på en lokal uteplass klokken 11 og kommer tilbake klokka 2. Hva tror dere? Han kysset meg og sa han elsker meg men han vet ikke... Jeg spurte han: Hva tror du? Han vet ikke...

Skrevet

Hei jeg håper dere skjønner at han trodde jeg kastet den gamle, ikke at jeg faktisk gjorde det. FOr det gjorde jeg ikke! Men han kan tro så mangt eller hva tror dere?

Skrevet

Nei dette går over stokk og stein i heimen no...

Han hadde ikke sett dette med ringen for han hvilte middag. Jeg tok den veldig diskret på inne på badet men vi har jo ikke nøkkel.....så han skulle inn og kamme håret og da så hn jeg tok den på og han tolket...tolket i gale retninger kan en si ja.......han trodde jeg hadde kjøpt ny selv om kjennetegnene er der fortsatt! og jeg hadde kastet den gamle fordi vi kranglet i forigårs over hvem som skulle lage pizza, og så gjorde han det men kastet deigen i gulvet for å make a statement hvis dere skjønner... å jeg ble sint, men trodde det var OK: tydeligvis ikke!!!

Så nå pakker han....

Han pakker ned tverrfløyten for han skal spille på en lokal uteplass klokken 11 og kommer tilbake klokka 2. Hva tror dere? Han kysset meg og sa han elsker meg men han vet ikke... Jeg spurte han: Hva tror du? Han vet ikke...

Kæ?

Skrevet

Hva tror du Piper?

Skrevet

R u gay? Jeg blir litt forvirret av han/hun-vekslingen...

Skrevet

Hva tror du Piper?

Jeg tror fortsatt kæ? :ler:

Skrevet

Jeg er jente + heterofil... og det er hun også hun venninnen min men hun liker å flørte på gøy men kanskje ikke

Skrevet

Dette var veldig vanskelig å forstå noe av i det hele tatt syns jeg :klø:

Skrevet

Jeg skjønner ikke en dritt av denne tråden jeg, men høyst interessant var den :ler:

Skrevet

Lukter troll lang vei :ler: Hvorfor skulle MANNEN bli sjalu på VENNINA liksom? :roll:

Skrevet

Lukter troll lang vei :ler: Hvorfor skulle MANNEN bli sjalu på VENNINA liksom? :roll:

Det hørtes jo også litt underlig ut at han pakker tverrfløyta fordi han skal ut å spille NÅ :klø:

..egentlig hørtes det underlig ut at han pakker tverrfløyta i det hele tatt..

Skrevet (endret)

Det hørtes jo også litt underlig ut at han pakker tverrfløyta fordi han skal ut å spille NÅ :klø:

..egentlig hørtes det underlig ut at han pakker tverrfløyta i det hele tatt..

:ler:

Endret av Jesse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...