MarianneE Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Har sett to episoder av denne serien, og det må jeg si.... Kristin Skogheim sjarmerer meg! Ahbid Raja er den som besøkes i denne episoden, og han synes jeg står fram som enda mer sympatisk enn tidligere. Flere som liker dette?
Envy Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Hun er så søt!! Denne episoden var kjempefin! Synes Abid Raja virker som en utrolig sympatisk og fin fyr
MarianneE Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Ingen flere som ser på det fine programmet??
Quasis Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg gjør! Kjekt å se hvordan de forskjellige har det hjemme hos seg Og ja, enig i at Kristin Skogheim er sjarmerende.
pøbelsara Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg ser det sammen med 8-åringen min, og vi liker det begge to. Jeg syntes både Abid Raja og konen hans gjorde et utrolig bra inntrykk forrige uke. Og jeg synes også at Kristin Skogheim er utrolig søt og passer bra inn i konseptet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Dette har da Christine Koth gjort før, i mange programmer. Anledningen var riktig nok en bråte herrer ved navn "Jan Johansen", så vidt jeg kan huske. Blir det morsommere fordi det er en ny programleder da?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Dette har da Christine Koth gjort før, i mange programmer. Anledningen var riktig nok en bråte herrer ved navn "Jan Johansen", så vidt jeg kan huske. Blir det morsommere fordi det er en ny programleder da? det er vel annerledes fordi det er kjendiser?
tomgang Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Joda, jeg så programmet og jeg likte så absolutt det jeg så. Kristin er en helt annen type programleder enn Christine som er til tider litt vel....intens, kan man vel si. Flink, for all del, men som sagt, med en helt annen innfallsvinkel når hun intervjuer folk. All in all synes jeg det har et skikkelig "feel good"-konsept som jeg ser fram til å se neste episode av
meja Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 Herlig program! Noen som vet hvilken dag det går i reprise?
MarianneE Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2010 Dette har da Christine Koth gjort før, i mange programmer. Anledningen var riktig nok en bråte herrer ved navn "Jan Johansen", så vidt jeg kan huske. Blir det morsommere fordi det er en ny programleder da? det er vel annerledes fordi det er kjendiser? Så aldri programmet med Koht, så det kan jeg ikke uttale meg om.
Sol79 Skrevet 28. oktober 2010 #12 Skrevet 28. oktober 2010 Likte godt episoden med Christer Falck, antagelig fordi han er underholdende i seg selv. Den med Bettan var superkjedelig!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #13 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg ser det sammen med 8-åringen min, og vi liker det begge to. Jeg syntes både Abid Raja og konen hans gjorde et utrolig bra inntrykk forrige uke. Og jeg synes også at Kristin Skogheim er utrolig søt og passer bra inn i konseptet. Tror det har mye å si at Kristin skogheim er flink til å få frem det beste i folk
Gjest Consensio Skrevet 29. oktober 2010 #14 Skrevet 29. oktober 2010 Må si jeg ble litt skuffet. Har lenge sett på Berg flyttar inn på Tv4 og syns hun er så kul, og ble derfor skuffet når jeg så den norske utgaven av dette programmet. Virker som at hun prøvde å være som Berg, men klarer desverre ikke det helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå