:-) anna Skrevet 9. oktober 2003 #1 Skrevet 9. oktober 2003 Har akkurat kjøpt nytt gulvteppe til stua. Det er kjøpt på IKEA men var i ren ull så det var ganske dyrt da... til IKEA å være. Men det loer noe så vanvittig. Burde egentlig støvsuge mange ganger per dag... Jeg blir litt sprø her!!!! Noen som kan synse litt om det kommer til å fortsette sånn?! :o Kan snart strikke gulvteppegenser
Gjest La Lune Skrevet 9. oktober 2003 #2 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg ville gått over hele teppet med en lobørste og sett om det hjalp. La Lune
Mrs. B Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Kan du si hvilket teppe det gjelder? Ble litt nysgjerrig.
:-) anna Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2003 Her er det... http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...ats=10112*10286 Jeg har det i grått da
Gjest Embla s Skrevet 10. oktober 2003 #6 Skrevet 10. oktober 2003 Absolutt: K l a g!!! Det skal vel ikke være slik? Billige tepper - ok, men dyrere - neppe!!
:-) anna Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2003 Inspirer av tråden som oppfordrer om å fortelle hvordan det gikk. Jeg sendte en epost til IKEA og fikk som svar at loingen skal gi seg i løpet av et par uker. Så da satser vi på det. Er litt forelska i det nye teppet mitt så jeg vil helst slippe å levere det tilbake nemlig.
jordbær Skrevet 10. oktober 2003 #8 Skrevet 10. oktober 2003 ahh.. hadde et slikt teppe en gang.. Måtte gå over emd sån.. klesrulle for å få det pent(sånn med klister på)! Håper du slipper det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå