AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hei! Jeg skal endelig endre hudpleierutinene mine, og starter med å skaffe meg noen nye og gode produkter. Har lest mye om MD formulations. Men jeg klarer ikke helt å finne ut hvilke produkter jeg trenger! Kan noen hjelpe meg? Tenkte iallfall å kjøpe rens. Men hva med dag/natt krem, serum, øyekrem etc. Tenkte kjøpe Decleor hydra floral som fuktighetskrem ettersom jeg har lest mye bra om denne. Kan den kombineres m f eks serum fra md? Eller er det ok å bare bruke serum under nattkrem om natten? Synes det er vanskelig å sette seg inn i hva som er best.. Har normal hud, litt tørr rundt øyne og på nese. Noen sorte prikker på nesen og kviser på hakepartiet (som jeg gjerne vil bli kvitt!!) samt noen fine linjer rundt øyne og i pannen som jeg også skulle sett at ble litt mindre;) Er det noen som kan gi meg noen tips om hva jeg trenger? Hadde satt super stor pris på det:)
Jade Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) MD Formulations koster mye, så ikke kjøp hele pakka uten å vite at det er riktig til din hudtype og behov! Og at produktene faktisk er gode på din hud! Har du vært hos hudpleier og fått analysert huden din (da mener jeg på ordentlig, ikke via nett, hun/han skal trossalt se huden din skikkelig og kjenne på den også)? Fått veiledning på hvilke produkter som antakeligvis er god for din hud? Det beste hadde vært å fått prøver på produktene før du brukte en formue på hele pakka! Selv om produktene er fantastiske for mange andre, så kan det faktisk hende at de ikke fungerer for deg. Da er det synd å ha kastet tusenvis av kroner rett ut av vinduet! Endret 24. oktober 2010 av Jade
Regineh Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Hei, eg er hudpleier så eg kan jo gi deg litt tips, men det e jo litt vanskelig å sei uten å se og kjenne på huden din. Det du trenger er ihvertfall ein rens og ein skrubb, MD har den beste skrubben til ansikt, eg bruker både rensen og skrubben til MD sjølv. Skrubben heiter 'Face and Body Scrub', men ikkje bruk den på kroppen, den er for dyr og bra til å kaste vekk på kropp, bruk den kun i ansikt ein fast dag i uka på kroppen kan ein bruke billigere produkt og grovere skrubber. En god fuktighetskrem, men der hadde du jo valgt deg ut noke, kjenner ikkje til det produktet, men fungerer sikkert bra. Ein må ikkje ha alt fra samme serie, men du bør ha krem og serum i samme serie, rens/skrubb kan være utenom. Eg ville nok valgt ein god fuktighetskrem på denne årstida, og om du plages med litt komedoner(svarte prikker) i t-sona, så ville eg valgt et serum som skal forebygge mot komedoner, og ei rensende maske som du kan bruke ein gang i veka etter du har tatt skrubben. MD F. har forresten eit serum som er mot komedoner, som ein tar på under fuktighetskrem på problemområdet som er ganske bra, om du ikkje finner noke i den andre serien. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Oversikt over produkter fra MD Formulations i forhold til ulike hudtyper: http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_LOOKS&objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=look
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå