Gjest gjest Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 hei! Til kjærestepar: prater dere om forholdet? altså samtaler der dere avklarer litt mer om hvor dere står, om dere vil gå videre i fremtiden (flytte sammen feks), hva dere føler for hverandre o.l. I hvilken setteing gjør dere det? hvem tar initiativ? Føles det bra for dere, eller ripper det opp ting og fører til krangel? Selv prater vi lite om slikt, men vi forteller hverandre ofte alt vi liker ved hverandre og at vi er glad i hverandre ol.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Vi snakker om forholdet vårt ja. Vi bor allerede sammen og driver å kjøper oss enebolig nå, så den delen er ganske "bænkers". Vi vet vi skal ha barn og evt gifte oss en gang, men har ingen planer om det i det hele tatt nå. Ellers snakker vi om hvor godt vi har det sammen, hvordan vi får hverdagen til å gå smidig og har feks klare avtaler om økonomi så det aldri blir trøbbel ut av småting.
Gjest najki Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Selvfølgelig prater vi om slikt. Det faller seg naturlig for oss, og vi kan begynne å prate om forholdet når som helst. Noen ganger kan det føre til diskusjoner, men det er jo bare sunt. Slike samtaler må jo til i et seriøst forhold som er på vei framover...
Gjest Anna Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, det gjør vi! Vi flyttet sammen i sommer. Det bare skjedde plutselig. Jeg fikk bo med han og familien da jeg hadde en kjip økonomi. Bodde der i noen mnd. Så ble det bare naturlig at vi flyttet sammen nå i sommer. Har det helmax:) Begge to sitter med begge beina i forholdet. Vi vet begge at det er oss resten av livet. Vi skal gifte oss en vakker dag og få nydelige barn. Men når vet vi ikke. han er mer fornuftig og vil vente til alt er i boks ( økonomi, evt hus og utdanning). Og han har jo rett selvfølgelig. Mens jeg er en impulsiv og romantisk person som kunne godt giftet meg i morgen og fått barn i helgen,liskom:p Men, ja. Vi snakker om det. Av og til. Men ikke ofte. For vi vet jo begge hvor vi er uansett. Jeg er en heldig pike!
Gjest Anna Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, det gjør vi! Vi flyttet sammen i sommer. Det bare skjedde plutselig. Jeg fikk bo med han og familien da jeg hadde en kjip økonomi. Bodde der i noen mnd. Så ble det bare naturlig at vi flyttet sammen nå i sommer. Har det helmax:) Begge to sitter med begge beina i forholdet. Vi vet begge at det er oss resten av livet. Vi skal gifte oss en vakker dag og få nydelige barn. Men når vet vi ikke. han er mer fornuftig og vil vente til alt er i boks ( økonomi, evt hus og utdanning). Og han har jo rett selvfølgelig. Mens jeg er en impulsiv og romantisk person som kunne godt giftet meg i morgen og fått barn i helgen,liskom:p Men, ja. Vi snakker om det. Av og til. Men ikke ofte. For vi vet jo begge hvor vi er uansett. Jeg er en heldig pike!
Anglofil Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Vi har pratet mye om forholdet vårt, rett og slett fordi vi har vært nødt til å gjøre det. Nå prate vi egentlig ganske sjeldent om forholdet vårt, rett og slett fordi det meste ble avklart ganske tidlig i forholdet, og spesielt da vi ble samboere. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå