Almarea Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hallo! Noen som kan anbefale en volummascara som gir dramatiske vipper uten å legge seg som et grått teppe under øynene?
Betty2 Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 jeg har hatt veldig god erfaring med loreal extra volume colagene. var noe uvant og ikke helt opp til forventningene de første gangene, men i dag er jeg kjempe fornøyd
Jade Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 På meg drysser mascaraer lett. Men fibermascaraer er ihvertfall bedre på meg enn vanlig mascara. Da detter det heller av fibre som er lette å børste vekk, i motsetning til "teppene" som vanlige mascara lager på meg. Eksempler på fibermascaraer: Clinique High Impact Curling Mascara (min favoritt), Kanebo Sensai 38C (helt grei) og Fiberwig (har ikke prøvd, bare hørt om).
FantasDick Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Maybelline The Falsies synes jeg gir fantastiske vipper (etter litt øving med kosten) og den har aldri drysset på meg. Èn gang fant jeg ett maskara-rusk under øyet, men det har vært alt.
DesertRose Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Clinique High Impact Curling Mascara...Den er den beste jeg har prøvd. Den henger på hele dagen og tåler det meste. Ikke testet på dyr :rødme:
ondebanan Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg liker ikke fibermascaraer så godt, føler de er så tunge (og noen ganger klissete) på vippene. Nå bruker jeg den gullfarga Diorshow, den er lett å bygge opp vippene med, og drysser ikke.
challenger Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Dior extreme er veldig bra. Klumper ikke, og drysser ikke, er enkel å påføre. Har funnet min favoritt iallefall!
mari4ever Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Maybelline The Falsies synes jeg gir fantastiske vipper (etter litt øving med kosten) og den har aldri drysset på meg. Èn gang fant jeg ett maskara-rusk under øyet, men det har vært alt. helt enig=D denne e suveren:) love it:)<3 Trodde aldri ein maybelline mascara sko bli min nye favoritt
Marila Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Veit ikke halt hva den heter - men fikk tips om denne av ei venninne og det er første gang noen sinne jeg ikke er småsort under øya (har prøvd "alt", fått tips i kosmetikk butikk og alt, uten å fine noe som hjalp.) Den er er fra Loreal, og er rød og hvit. Den hvite delen er en forbehandling og den vanlige mascaraen gir masse volum. Og - den går av med varmt vann. Anbefales veldig!
Gjest Bella_ Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 jeg har hatt veldig god erfaring med loreal extra volume colagene. var noe uvant og ikke helt opp til forventningene de første gangene, men i dag er jeg kjempe fornøyd Enig har den selv og den er veldig bra:)Man kan også påføre flere lag uten at den klumper seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå