Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Noen som kan anbefale en volummascara som gir dramatiske vipper uten å legge seg som et grått teppe under øynene? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt veldig god erfaring med loreal extra volume colagene. var noe uvant og ikke helt opp til forventningene de første gangene, men i dag er jeg kjempe fornøyd :)

Skrevet

På meg drysser mascaraer lett. Men fibermascaraer er ihvertfall bedre på meg enn vanlig mascara. Da detter det heller av fibre som er lette å børste vekk, i motsetning til "teppene" som vanlige mascara lager på meg.

Eksempler på fibermascaraer: Clinique High Impact Curling Mascara (min favoritt), Kanebo Sensai 38C (helt grei) og Fiberwig (har ikke prøvd, bare hørt om).

Skrevet

Maybelline The Falsies synes jeg gir fantastiske vipper (etter litt øving med kosten) og den har aldri drysset på meg. Èn gang fant jeg ett maskara-rusk under øyet, men det har vært alt.

Skrevet

Clinique High Impact Curling Mascara...Den er den beste jeg har prøvd. Den henger på hele dagen og tåler det meste.

Ikke testet på dyr :rødme:

Skrevet

Jeg liker ikke fibermascaraer så godt, føler de er så tunge (og noen ganger klissete) på vippene. Nå bruker jeg den gullfarga Diorshow, den er lett å bygge opp vippene med, og drysser ikke.

Skrevet

Dior extreme er veldig bra. Klumper ikke, og drysser ikke, er enkel å påføre. Har funnet min favoritt iallefall!

Skrevet

Maybelline The Falsies synes jeg gir fantastiske vipper (etter litt øving med kosten) og den har aldri drysset på meg. Èn gang fant jeg ett maskara-rusk under øyet, men det har vært alt.

helt enig=D denne e suveren:) love it:)<3 Trodde aldri ein maybelline mascara sko bli min nye favoritt

Skrevet

Veit ikke halt hva den heter - men fikk tips om denne av ei venninne og det er første gang noen sinne jeg ikke er småsort under øya (har prøvd "alt", fått tips i kosmetikk butikk og alt, uten å fine noe som hjalp.) Den er er fra Loreal, og er rød og hvit. Den hvite delen er en forbehandling og den vanlige mascaraen gir masse volum. Og - den går av med varmt vann. Anbefales veldig!

Skrevet

jeg har hatt veldig god erfaring med loreal extra volume colagene. var noe uvant og ikke helt opp til forventningene de første gangene, men i dag er jeg kjempe fornøyd :)

Enig har den selv og den er veldig bra:)Man kan også påføre flere lag uten at den klumper seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...