Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

One tree hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var stor fan av One tree hill, men sluttet å se da Peyton og Lucas forsvant. Det eneste jeg lurer på er hva skjedde egentlig med Dan?

Skrevet

Du burde ikke slutte å se på!

Tenkte jeg skulles slutte å se på jeg og når Peyton og Lucas forsvant, men endte opp med å følge med likevel. Like bra enda :tommelopp:

Hva som har skjedd med Dan er jeg usikker på. Var jo en hund som spiste opp donor-hjertet han skulle få, og Jamie fant ut at det var han som hadde drept Keit.. Han forvsvant vel bare.

Skrevet

Han har sitt egen tv-program med Rachel Gatina (hans kone)

Han fikk nytt hjerte.

Skrevet

Dan forlot Rachel og har ikke blitt sett i Tree Hill siden den gang..

Skrevet

Har nå et tv-show som kalles Scott Free. Prøver for alt i verden å få et forhold med Nathan igjen. Gir etterhvert bort alle pengene sine, og går fra Rachel. Kommer tilbake til Tree Hill, tror jeg.

Skrevet

Hvorfor flyttet egentlig Lucas og Peyton?

Skrevet

For de som følger med på nettet, (og har kommet et stykke lenger enn tvnorge) så kommer Lucas og Peyton tilabake til Tree Hill :) går rykter om at de kanskje skulle komme i bryllupet til Brooke og Julian ellerno sånn !Men om de blir for godt, for vi bare vente å se! Jeg er hvertfall blitt hekta på serien nå som jeg ligger syk hjemme og ikke har noe bedre å gjøre -.-

Skrevet

Tviler på at Lucas og Peyton kommer tilbake for godt.. Gjør meg heller ingenting at de ikke er med lenger ;)

Og ja, jeg er gutt som ser på One Tree Hill... men det er jo en basketserie....................... :sjenert:

Skrevet (endret)

Tviler på at Lucas og Peyton kommer tilbake for godt.. Gjør meg heller ingenting at de ikke er med lenger ;)

Og ja, jeg er gutt som ser på One Tree Hill... men det er jo en basketserie....................... :sjenert:

Syns ikke det er noe rart i det hele tatt :P to av de mest guttete guttene jeg kjenner ser på one tree hill, så det er uten tvil for alle ^^

Endret av sophiaM
Skrevet

Haha, jeg ble tipset om OTH av en kompis. ;)

Jeg syns det blir så dumt at Lucas og Peyton aldri kommer til Tree Hill på besøk når det skjer ting, som når det skjer alvorlige ting med vennene deres eller det er store begivenheter. I de tidligere sesongene så var de jo ofte i NYC på dagstur, så jeg oppfattet det som at det bare var en lite flytur unna.

Veit at det er tv, men likevel. :P

Skrevet

Ingen som kan fortelle meg om hvorfor de flyttet fra Tree Hill????

Skrevet

Vel, det var vel fordi begge skuespillerne ville ut av serien. Da finner man på en grunn, om den er bra eller ikke. De fikk et barn og dro vel for å begynne et nytt liv et annet sted. Siden de ikke kan gå tre uker uten å ligge med noen andre i den serien, var det sikkert lurt ;)

Skrevet

For de som følger med på nettet, (og har kommet et stykke lenger enn tvnorge) så kommer Lucas og Peyton tilabake til Tree Hill :) går rykter om at de kanskje skulle komme i bryllupet til Brooke og Julian ellerno sånn !Men om de blir for godt, for vi bare vente å se! Jeg er hvertfall blitt hekta på serien nå som jeg ligger syk hjemme og ikke har noe bedre å gjøre -.-

Kommer de tilbake??

Jeg har iallefall ikke sett snurten av de, og jeg er på sesong 8 ep. 6 - den siste som har kommet ut i USA. Neste episode der nede kommer vel ikke ut før 2. nov, om jeg ikke tar helt feil, og såvidt jeg veit kommer de ikke tilbake da heller..

Skrevet

Go Peyton og Lucas. Håper de blir for godt :Nikke:

Skrevet

Stor fan av serien!! Klarer ikke å la være og lese tråden.

Annonse
Skrevet

De som spilte Lucas og Peyton forlot serien siden de ikke fikk betalt så mye som de ville ha. Hadde vært gøy hvis de titta innom igjen =)

Skrevet

Pleier å se på TreeHill episodene på sidereel.com

Der popper det alltid opp en liten videosnutt med en dame som prater om serien, og om skuespillerne osv. (Tror hun er en av de som driver siden elns) Og sist gang jeg sjekket den videoen snakket hun om Lucas og Peyton muligens kommer tilbake til bryllupet til Brooke, eller en av de viktigste basketkampene til Ravens. Gleder meg hvertfall x)

Skrevet

Chad Michael Murray (Lucas) og Hilary Burton (Peyton) forlot serien, som nevnt over, fordi de mente de fikk for lav betaling. CMM sa nylig at han har lyst å komme tilbake, men om han faktisk kommer til å gjøre det, har jeg ikke hørt noe om.

Syns i hvert fall det fungerer godt uten Lucas og Peyton, de har løst det på en fin måte til tross for en del pinlige øyeblikk hvor de egentlig burde ha vært der. :P

Skrevet

Har de i det hele tatt hatt noen roller etter OTH?

Skrevet

Har de i det hele tatt hatt noen roller etter OTH?

Ja, de har vært med på noen tv filmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...