Tamtam Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hei! hvor er de beste second hand butikkene i byen? Fretex, Trabant osv.
Karmosin Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Google er din venn: http://www.trabantclothing.com/ Det er en bra Fretex i Markveien. Styr unna UFF/Underground.
InLoveWithLife Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Uff er en kul second hand butikk. Ligger rett ved Oslo s!
Karmosin Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Uff er en kul second hand butikk. Ligger rett ved Oslo s! Og man støtter et ganske grufsete opplegg med å handle der, jf. linken jeg postet over. Det er en del issues med Fretex også i så måte, men de juger i hvert fall ikke om hva de står for.
InLoveWithLife Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Og man støtter et ganske grufsete opplegg med å handle der, jf. linken jeg postet over. Det er en del issues med Fretex også i så måte, men de juger i hvert fall ikke om hva de står for. Haha, jeg så ikke siste linja di.. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå