Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så heldig og få låne en angel sound av søsteren til en kamerat. Nå lurer jeg på om noen har erfaring med denne? Jeg er 9 + 1 på vei, og lurer på om man kan høre noe så tidlig? Om noen andre har hørt noe så tidlig, og eventuellt når dere hørte det?

Vet at man ikke skal bli redd hvis man ikke finner hjertelyden, men vil gjerne vite om det er noe vits før man prøver, så jeg slipper utsette den lille for noe som man ikke vet hvordan påvirker den...

Takker for hjelp!

Skrevet

Vi hørte ikke noe før i uke 15-16. Men du kan jo prøve, så lenge du ikke begynner å bekymre deg hvis du ikke hører noe!

Husk å bruke noe gele på huden, det forsterker signalene. Og flytt den litt rundt på magen, du vet jo ikke akkurat hvor babyen ligger.

Det er en utrolig opplevelse å høre de raske, små slagene til ditt eget barn!

Skrevet

Hørte ikke før etter uke 12 tror jeg.. Husker ikke helt men. Prøvde noen ganger uten å finne hvertfall, men det var IKKE noe galt :) Bare prøv å leite langt nede på magen, der ved "hårfestet" ca. og bruk masse gel (som nevnt over)

Skrevet

legen fant hjertelyd på meg i uke 9. uken etter fikk jeg min angelsound og fant da hjertelyd i uke 10 - klart og tydelig :)

Skrevet

Ser ut som jeg skal prøve senere i dag da:) Må kjøpe noe gel av noe slag først:D

Skrevet

Da har jeg prøvd! Jaggu hørte jeg noe ja:D Helt neders ved begynnelsen av ''hårfestet'', en rask pulserende lyd:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...