Gjest boblebrus Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hei! Han vet det ikke ennå, men jeg har så smått begynt å planlegge å dra med meg kjæresten til Dublin i vinterferien (han går på skole etter videregående-planen, så det må bli da. Altså fra 21.februar). Vet ennå ikke om jeg får han med, han har aldri flydd før og er litt skeptisk til fly, men det er ikke så langt til Dublin. Dessuten han er veldig interessert i Irsk/skotsk kultur, og har tidligere sagt at han kunne tenke seg å dra dit. Har vært og sett litt på hoteller, men vet ikke helt hva jeg bør satse på. Det bør ikke være for dyrt, da vi begge er studenter, men vil ha noe litt bedre enn en hostel-sovesal . Er jo trossalt en romantisk kjærestetur! Ser for meg 4 netter på hotell, relativt sentralt. Et hotell som er rent, pent og trivelig. Så da til poenget: noen som har vært i Dublin, og har et eller flere hoteller å anbefale oss?
bananbåt Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 jeg besteilte hotell i dublin akkurat. skal dit for første gang. men tenkte bare å anbefale deg å ta en kikk på hotels.com. bestilte akkurat hotell 15 min gåtur fra sentrum 3 netter til 1450 kroner for to i dobbeltrom på 3 stjerners hotell (uten frokost). syns det var en bra deal!
KevinR Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg var i Dublin i mai i år for første gang. Lå på dette hotellet http://www.arlington.ie/index.html Hotellet lå perfekt plassert, 2-300 meter og du er midt i Temple Bar. 100 meter fra O'Connell Street. Kort vei til det meste, men samtidig helt rolig. Hotellet er noen år gammelt, men rommene var romslige, rene og pene. Bra frokost også. Sikkert greit å ligge midt i Temple Bar om man er ung og ute etter fest og moro, men det er jo greit at det er stille når man hopper til køys også. Hotellet er kanskje litt dyrere enn de rimligste, men de har mange tilbud, og når jeg var der fikk jeg 3 netter og betalte for 2. Betalte vel i underkant av 1500 kr for 3 netter med frokost. Ellers er hotels.com som nevnt å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå