Gå til innhold

Livet som jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dagens samfunn så suger jentene. Det er er vel nermest allmen kjent at jenter suger i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha, hvorfor det?

Gjest Blubberella
Skrevet

Utifra KG er det jo slett ikke alle jenter som suger, verken på den ene eller andre måten :)

Skrevet

Jeg er mann og jeg ønsker jeg var homofil. Homofile har det lett, de forstår seg på hverandre. Menn sier saker og ting rett ut til hverandre heller enn å drive med gjettespill og "hint" som ingen skjønner. Du hører aldri homofile klage på "mannfolk", det er det bare kvinner som gjør - når de ikke klarer å tvinne han rundt lillefingeren.

Jeg er enig med trådstarter, kvinnfolk suger.

Skrevet

Men de har pupper da, så jeg tilgir dem.

Skrevet

Ja, det er mange jenter som liker å suge, men så er det ikke alle gutter som fortjener å bli sugd. Så jeg ville ikke sagt at alle jenter suger :P

Skrevet

Ja jeg er ening. Jeg er jente og ser jo at vi jenter passer bedre sammen. Skjønner ikke hvorfor det skal være så store forksjeller. Mannfolk skal jeg holde meg unna leeeeenge.

Skrevet

Og..?

Gjest Mann på 45
Skrevet

Jeg er mann og jeg ønsker jeg var homofil. Homofile har det lett, de forstår seg på hverandre. Menn sier saker og ting rett ut til hverandre heller enn å drive med gjettespill og "hint" som ingen skjønner. Du hører aldri homofile klage på "mannfolk", det er det bare kvinner som gjør - når de ikke klarer å tvinne han rundt lillefingeren.

Jeg derimot er veldig fornøyd med kvinnen i mitt liv og kunne ikke tenke meg å bytte hun ut med en mann. Blir ikke det samme å ligge inntil en hårete manns om en myk, velduftende og deilig kvinne.

Kvinnen i mitt liv har i allefall så mange gode sider at de overskygger de negative.

Skrevet

Du må bare slutte å tenke logisk, og heller tenke med følelser = kvinnegåten er løst.

...

Samt se alt av sex og singelliv. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...