AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Som overskriften sier så lurer jeg på hvorfor noen står oppført med N/A på egentlig beregning av inntekt? Noen som vet?
aluminium Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Tipper det står for not available, altså ikke tilgjengelig...
feuerstein Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Har du søkt på meg nå? Noen av oss har såpass rar økonomi at vi ikke passer inn i regnestykket som er brukt for å beregne reell inntekt.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Not aplicable. Det betyr at det ikke er noe å fylle i det feltet. I dette tilfellet antakeligvis fordi vedkommende ikke har registrerbar inntekt.
SmallTalk Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Not aplicable. Det betyr at det ikke er noe å fylle i det feltet. I dette tilfellet antakeligvis fordi vedkommende ikke har registrerbar inntekt. Niks. På skatt.abcnyheter.no så kommer N/A opp i bruttoinntekt-kalkulatoren på en del personer pga at det ikke er mulig å regne ut noen ca bruttoinntekt på dem. Nettoinntekten deres står oppført i listene, men det er ikke det samme som at det er mulig å regne ut hva bruttoinntekten blir. Dersom en person har inntekt som ikke er registrerbar er det vel vanlig å sette inntekten til 0.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Not aplicable. Det betyr at det ikke er noe å fylle i det feltet. I dette tilfellet antakeligvis fordi vedkommende ikke har registrerbar inntekt. Stemmer nok ikke. Hos eksen min har det i flere år stått 0 i inntekt og 0 i skatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå