Gjest Dhanu Skrevet 21. oktober 2010 #21 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri lært å sminke meg. Aner ikke hvordan man gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 21. oktober 2010 #22 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett en hel episode av Hotel Cæsar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 21. oktober 2010 #23 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #24 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett farmen, bønder og kjærligheten, robinson ekspedisjonen, paradise hotel eller noen andre reality-serie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 21. oktober 2010 #25 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt Å, samme her. Vanligvis liker jeg mafia-filmer, men Gudfaren var alt for kjedelig. Tror jeg bare har sett en halvtime av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 21. oktober 2010 #26 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt Åååh, akkurat samme syns jeg. I tillegg syns jeg det samme om Star Wars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #27 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri vært i "syden". Det har ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 21. oktober 2010 #28 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett en hel episode av Frustrerte fruer! En serie jeg oppfatter at "alle" digger... Samme her Og jeg liker ikke ringer og smykker ol, og diamanter er sløsing med penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. oktober 2010 #29 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett Dirty Dancing. wow, mest sjokkerende til nå!! Jeg har aldri klart å lese mer en 50 sider av ringenes herre, og heller aldri klart å se mer en starten av filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 21. oktober 2010 #30 Del Skrevet 21. oktober 2010 Å, samme her. Vanligvis liker jeg mafia-filmer, men Gudfaren var alt for kjedelig. Tror jeg bare har sett en halvtime av den. Åååh, akkurat samme syns jeg. I tillegg syns jeg det samme om Star Wars.. Puh! Godt at jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #31 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har ikke sett siste del av Ringenes Herre, ikke lest bøkene heller. Jeg vet faktisk ikke hvordan det ender De to første delene var ok og jeg er gammel Peter Jackson-fan, men ikke så viktig for meg å se resten... Jeg har aldri sett en romantisk komedie jeg har likt. Jeg har aldri sett en episode Frustrerte Fruer jeg heller. Jeg har aldri kjøpt Se og Hør, tror aldri jeg har kjøpt VG heller. Men har jo lest dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #32 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har ikke sett siste del av Ringenes Herre, ikke lest bøkene heller. Jeg vet faktisk ikke hvordan det ender De to første delene var ok og jeg er gammel Peter Jackson-fan, men ikke så viktig for meg å se resten... Jeg har aldri sett en romantisk komedie jeg har likt. Jeg har aldri sett en episode Frustrerte Fruer jeg heller. Jeg har aldri kjøpt Se og Hør, tror aldri jeg har kjøpt VG heller. Men har jo lest dem. Men mer personlig: jeg har aldri hatt lyst på barn, og jeg synes det er kjedelig å dra på besøk til venninner med baby (morsommere når barnet er 1 år og oppover). Er over 30. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 21. oktober 2010 #33 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri stått på snowboard 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. oktober 2010 #34 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri sett Dirty Dancing. Ikke jeg heller, jeg bare gjør det . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #35 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri hatt planer om å registrere meg på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 22. oktober 2010 #36 Del Skrevet 22. oktober 2010 Men mer personlig: jeg har aldri hatt lyst på barn, og jeg synes det er kjedelig å dra på besøk til venninner med baby (morsommere når barnet er 1 år og oppover). Er over 30. Jeg har det ganske likt: Jeg har aldri hatt lyst på barn, og jeg har aldri(i mitt voksne liv)likt barn, men jeg kan takle dem som er over barnehagealderen. For øvrig er jeg over 40. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #37 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri gitt penger til TV-aksjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #38 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri flydd. Jeg har aldri sett eller lest Ringenes Herre eller Harry Potter Jeg har aldri sett Gudfaren Jeg har aldri stått på snowboard Jeg har aldri sett Himmelblå Jeg har aldri spist hummer, som skal være sååå godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. oktober 2010 #39 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri sett bambi eller askepott! Skulle gjerne, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 22. oktober 2010 #40 Del Skrevet 22. oktober 2010 - Jeg har aldri sett Dirty Dancing, Skjønnheten og Udyret, Gudfaren og Peter Pan - Jeg har aldri hatt sex utendør - Jeg har aldri smakt svisker - Jeg har aldri hatt mer enn 3 kviser samtidig (har som regel ingen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå