Wonders Skrevet 21. desember 2010 #181 Del Skrevet 21. desember 2010 jeg har aldri tenkt tanken at han eller henne som er muslim må være terrorist. Synes folk bør ta seg sammen å stikke finger'n i jorda, tenk litt sjøl, å ikke la tabloidaviser med salgspress være moralt kompass!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. desember 2010 #182 Del Skrevet 21. desember 2010 jeg har aldri tenkt tanken at han eller henne som er muslim må være terrorist. Synes folk bør ta seg sammen å stikke finger'n i jorda, tenk litt sjøl, å ikke la tabloidaviser med salgspress være moralt kompass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #183 Del Skrevet 30. desember 2010 takk takk Jeg har aldri vært på Svalbard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 30. desember 2010 #184 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har aldri lært meg å lyve eller forstille følelser, uansett av hvilken grunn (noe jeg i grunn skulle ønske at jeg kunne, men jeg er totalt gjennomsiktig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 30. desember 2010 #185 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har aldri drukket sjampanje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 30. desember 2010 #186 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har aldri faka en orgasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #187 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har aldri penger (bruker de alltid opp) Jeg har aldri hatt kjønnssykdom Jeg har aldri følt meg ensom Jeg har aldri cash på meg Jeg har aldri prøvd narkotisketing Jeg har aldri stjålet Jeg har aldri kjørt av veien Jeg har aldri holdt fartsgrensa Jeg har aldri fått bot Jeg har aldri vært i politiavhør Jeg har aldri mer enn kvart tank på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriana. Skrevet 30. desember 2010 #188 Del Skrevet 30. desember 2010 Eg har aldri lest/sett Twilight. Og takk og pris for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 30. desember 2010 #189 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har aldri sett en hel fotball kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #190 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg har aldri penger (bruker de alltid opp) Jeg har aldri hatt kjønnssykdom Jeg har aldri følt meg ensom Jeg har aldri cash på meg Jeg har aldri prøvd narkotisketing Jeg har aldri stjålet Jeg har aldri kjørt av veien Jeg har aldri holdt fartsgrensa Jeg har aldri fått bot Jeg har aldri vært i politiavhør Jeg har aldri mer enn kvart tank på bilen Jeg lurer virkelig på hvilket miljø du vanker i, siden du mener det er normalt å være i politiavhør, få bot, kjøre av veien, stjele, bruke/prøve narkotika... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #191 Del Skrevet 4. januar 2011 jeg har aldri spist julemat i julen i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2011 #192 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri sett på maken! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. januar 2011 #193 Del Skrevet 4. januar 2011 jeg har aldri spist julemat i julen i år Det er nok de færreste som har spist julemat i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 4. januar 2011 #194 Del Skrevet 4. januar 2011 aldri sett gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #195 Del Skrevet 4. januar 2011 Haha Kara W , mente 2010 jeg har aldri reist med fly alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #196 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) jeg har aldri sett gossip girl Endret 4. januar 2011 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2011 #197 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri laget pizza.*stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #198 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri bodd i hus med badebasseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 4. januar 2011 #199 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri bodd i hus med badebasseng Vil vel ikke akkurat si at det er utenfor normen. De færreste har hus med badebasseng :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #200 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er nok de færreste som har spist julemat i år Det kan diskuteres. Masse restmat. Jeg har aldri sakt til en gravid kvinne at magen hennes er fin(for det syntes jeg virkelig ikke) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå