epione Skrevet 14. desember 2010 #161 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri sett Himmelblå, Hvaler, Paradise Hotel eller Charterfeber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. desember 2010 #162 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri sett [...] Hvaler, [...]. Og jeg har ikke en gang hørt om det programmet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 14. desember 2010 #163 Del Skrevet 14. desember 2010 Har aldri sett Titanic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 14. desember 2010 #164 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri sett skikkelig fæle skrekkfilmer som Hostel osv.. Da hadde jeg nok dødd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 14. desember 2010 #165 Del Skrevet 14. desember 2010 Da den kom på kino synes jeg det ble så mye hysteri rundt. Hørte om folk som var og så filmen 7 ganger på kino! På den tida var jeg litt veldig sånn "ikke følge den komersielle strømmen" og bestemte meg for at den filmen skulle jeg i alle fall ikke se. Og sånn har det blitt. Det finnes andre filmer jeg heller ser enn Titanic. Kanskje jeg går glipp av en film jeg ville likt, kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 14. desember 2010 #166 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri sett Danser med ulver (stor film på tidlig -90-tall) av samme grunn som Fru Beist ikke har sett Titanic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #167 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri bannet! (oppdratt med at banning er stygt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 14. desember 2010 #168 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri vært utro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 14. desember 2010 #169 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri vært utro, jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. desember 2010 #170 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har aldri vært utro, jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #171 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har aldri vært utro, jeg heller Jeg har aldri vært utro, jeg heller Jeg oppfatter ikke det å være utro som en norm, og at en går utenfor normen når man ikke er utro, men... :klø: Jeg har forresten heller ikke vært utro, men som sagt trodde jeg det var normen, ikke motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. desember 2010 #172 Del Skrevet 16. desember 2010 Her i Oslo synes jeg folk tydlighvis utro hver eneste dag, og det er normen... Dog noen få klarer å holde seg rolig på matta... Jeg har aldri hatt en kjøretime med trafikkskole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 16. desember 2010 #173 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har ALDRI sneket i køen (og lurer på om det skal bli mitt nyttårsforsett over ting jeg SKAL begynne med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rød Heltinne Skrevet 20. desember 2010 #174 Del Skrevet 20. desember 2010 - Jeg har aldri hatt en one night stand. - Jeg har aldri sagt nei til å ha sex med kjæresten (fordi jeg alltid har lyst) - Jeg har aldri sovet helt naken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #175 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har aldri vært slem med dyr! Ikke insekt engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 20. desember 2010 #176 Del Skrevet 20. desember 2010 - Jeg har aldri sagt nei til å ha sex med kjæresten (fordi jeg alltid har lyst) Det har aldri jeg heller, unntatt da jeg ikke fikk lov av legen. Det krevde selvdisiplin til tusen. Jeg har aldri vært utro (og jeg synes ikke det er å gå utenfor normen) Jeg har aldri fantasert om noen andre etter at jeg traff kjæresten min (that's right, traff). Det tok et år til vi faktisk ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 20. desember 2010 #177 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har aldri vært slem med dyr! Ikke insekt engang! Ditto (jeg har angst for veps, men andre får stå for henrettelsen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. desember 2010 #178 Del Skrevet 20. desember 2010 jeg har aldri eid hustelefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 20. desember 2010 #179 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har aldri sett "3 nøtter til Askepott". En film jeg tror 90% av alle unge kvinner må se for at de skal få julestemning. TUSEN takk!!! :bukke: Ja jeg må se den, eller iallefall høre den i bakgrunnen på tv'n julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 21. desember 2010 #180 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har aldri sett Himmelblå, Hvaler, Paradise Hotel eller Charterfeber. Ikke jeg heller(Hvaler har jeg ikke engang hørt om). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå