AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #581 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har aldri; Sett Vampire diaries og lignende rare ting Hoppa i strikk hatt plastisk operasjon Tenkt på å flytte tilbake til Norge Likt lutefisk Likt oliven Likt sci-fi Vært lykkeligere Angret på noe ( har tenkt at det kunne vært lurere å ikke ha gjort det, men pytt, pytt) Likt slanger Bø Vært sjøsjuk Likt utseende (kroppen) mitt Sett penere barn enn mitt Prøvd snus Skaffet ekte venner i voksen alder det meste av dette er jo godt innenfor normen da og nesten motsatt. er vel mer "normalt" å ikke like oliven enn å like det ? folk kaller meg sær fordi jeg liker det i alle fall . Og å ha tatt plastisk operasjon hååper jeg virkelig ikke er normen Anonymous poster hash: 91835...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #582 Del Skrevet 15. september 2014 mye rart som er "normen" her Tydeligvis er det normen å bruke dop, være utro, spise brødskive med tacosaus, like sci-fi, å mene at andres barn er penere enn ditt eget, å ta plastiske operasjoner, å like slanger , å fly i helikopter , å dra lengere nord enn tr.heim, å ha kanin, geit eller hest, å brekke beina. Anonymous poster hash: 91835...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2014 #583 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har aldri tatt solarium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #584 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har aldri likt å reise. Anonymous poster hash: 0bdc9...5c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 12. oktober 2014 #585 Del Skrevet 12. oktober 2014 jeg har aldri spist fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 12. oktober 2014 #586 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har aldri sett Star Wars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 24. oktober 2014 #587 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har aldri syntes Monty Python var morsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. oktober 2014 #588 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har aldri sett Ringenes Herre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2014 #589 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har aldri sett Titanic-filmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #590 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har aldri tatt smertestillende for hodepine eller nakkeplager Jeg har aldri tatt paracet o.l når jeg har hatt feber Jeg har aldri hatt influensa i voksen alder Jeg har aldri hatt blackout i fylla Jeg har aldri vært i "syden" Jeg har aldri sett Star Wars-filmene Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom Jeg har aldri smakt skalldyr Jeg har aldri skjønt hva som er så godt med kvikk-lunsj Jeg har aldri smakt sushi And the list goes on... Anonymous poster hash: 54a8d...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. oktober 2014 #591 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har aldri smakt fårikål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 31. oktober 2014 #592 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har aldri lært meg å stupe Jeg har aldri hoppet fra fem meteren Jeg har aldri vært alvorlig syk Jeg har aldri spist sild Jeg har aldri hatt lange negler Jeg har aldri sett star wars Jeg har aldri stemt ved kommunevalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilia12 Skrevet 1. november 2014 #593 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg har aldri vært på et utested. Jeg har aldri syntes at justin beiber er kjekk. (trodde han var yngre enn meg, men han var visst født i 88? alså hele 2 år eldre enn meg!) Jeg har aldri vært på konsert etter at jeg ble tenåring. Jeg har aldri syntes at friends var noe morsomt jeg har aldri hatt SÅÅÅ lyst på en chihuahua eller en gay bff Jeg har aldri hatt en stor venninne gjeng rundt meg og ingen lagde baby shower for meg. har heller aldri hatt no interesse for harry potter eller starwars. Ting jeg derimot HAR gjort som er laaangt utenfor normen, ja der hadde vi hatt ei liste der Anonymous poster hash: 91835...f74 Justin er født i 93 eller 94... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. november 2014 #594 Del Skrevet 1. november 2014 Tatt keisersnitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #595 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg har aldri drukket alkohol, røyket, pult, spist biff, sett glee, tatt dop eller reist til usa (Av fril vilje alt sammen) Justin er født i 93 eller 94... 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2014 #596 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har aldri laget melisglasur. Det kom jeg på da jeg så et bakeprogram her en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 16. desember 2014 #597 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har aldri likt Ringenes Herre. Jeg har aldri vært "forelska" i en kjendis. Jeg har aldri vært på en fylletur til syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flavio Skrevet 16. desember 2014 #598 Del Skrevet 16. desember 2014 Selv om jeg har studert litteraturvitenskap, har jeg aldri lest Ulysses av James Joyce. Har begynt tre ganger og måttet gi opp av ren kjedsomhet. Tror det må være den mest oppskrytte boka EVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geene Skrevet 18. desember 2014 #599 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har aldri vært full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2014 #600 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg har aldri rota med noens kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå