Infinite Skrevet 6. desember 2013 #501 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har aldri vært i syden. Har vært i rundt 20 land, men aldri vært på en sydenferie. Ikke har jeg særlig lyst heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. desember 2013 #502 Del Skrevet 6. desember 2013 Har aldri sett ferdig ringenes herre, bare sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 6. desember 2013 #503 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har aldri sett en eneste episode av Himmelblå - selv om jeg skjønner det var norsk pensum i fjor Ikke rart norsk skole sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 6. desember 2013 #504 Del Skrevet 6. desember 2013 likt skappel-genseren Jeg forstår heller ikke hva enkelte mener er så spesielt med en genser som ser ut som den er strikket av reumatiske oldemødre med sterkt nedsatt syn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionshade Skrevet 6. desember 2013 #505 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har aldri skjønt greia med å bleke håret sitt hvitt/ gult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 6. desember 2013 #506 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har aldri røyket. Og ikke kommer det til å skje noen gang. Jeg har aldri likt melkesjokolade. Jeg har aldri likt å handle sko. Jeg har aldri vært utenfor Europa. Jeg har aldri sett "Gudfaren" (ser så utrolig kjedelig ut). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #507 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har aldri vært i syden. Har vært i rundt 20 land, men aldri vært på en sydenferie. Ikke har jeg særlig lyst heller Syyykt :-o spesielt med tanke på at du har et veldig sommerlig bilde men om du ombestemmer deg; naxos by i hellas, er verdens fineste og kosligste øy!! Når det er sagt har jeg aldri likt gym da jeg gikk på skolen, men jeg elsker å trene. Jeg har aldri likt nynorsk (ikke vondt ment til dere som snakker det, men syns det høres så gamelt ut). Jeg har aldri brukt eller prøvd en bunad, og jeg har heller ikke lyst på en (koster mye penger + kjoler er finere). Jeg har aldri sett Askepot filmen på julaften. Jeg har aldri vært i andre syden land enn Hellas. Jeg har aldri likt kaffe, eller iskaffe. Jeg har aldri smakt ribbe. Anonymous poster hash: 0a66e...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2013 #508 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har aldri laget pinnekjøttmiddag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #509 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har aldri laget pinnekjøttmiddag..... Anonymous poster hash: d54b3...e43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #510 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri hatt tilfeldig sex eller one nights stand. Anonymous poster hash: 79151...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
froufroux Skrevet 12. desember 2013 #511 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Jeg har aldri sett Grevinnen og hovmesteren. Endret 12. desember 2013 av froufroux 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. desember 2013 #512 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri fløyet i helikopter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. desember 2013 #513 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri røyka, snusa eller brukt narkotika Jeg har aldri hatt ons Jeg har aldri smakt tacosaus på brødskiva selv om jeg sier at jeg ikke liker det (favorittpålegget til kjæresten) Jeg har aldri vært utro Jeg har aldri stått på noen andre ski enn langrenn Jeg har aldri vært lengre nord enn Trondheim Jeg har aldri giftet meg (enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. desember 2013 #514 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri hatt hund, hest, marsvin, hamster, rotte, kanin eller geit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 12. desember 2013 #515 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri smakt sushi eller reker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 12. desember 2013 #516 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri blitt med en tilfeldig mann fra byen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 12. desember 2013 #517 Del Skrevet 12. desember 2013 Har aldri sett ferdig ringenes herre, bare sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. desember 2013 #518 Del Skrevet 12. desember 2013 Eg har aldri tapt i sånn buzz spill Eg har aldri spilt sjakk Eg har aldri vært redd for høgder Eg har aldri vore tålmodig Eg har aldri sett lilyhammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 12. desember 2013 #519 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri løyet om at jeg ikke ser på Hotel Cæsar, Tigerstaden, Geordie Shore, The Bachelor, Charterfeber, Svenske Hollywood Fruer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 12. desember 2013 #520 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Har aldri besvimt eller brekt noen bein! Endret 12. desember 2013 av TheRighteous Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå