Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2013 #481 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har aldri gått glad inn i et prøverom i en butikk. *små prøverom er forbundet med stress* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inspirato Skrevet 27. oktober 2013 #482 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har aldri sett Ringenes Herre Jeg har aldri tatt tatovering (kommer aldri til å ta heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. oktober 2013 #483 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har aldri... ....telt hvor mange stjer det er på himmelen .....sett en hvit elg .... sett et spøkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. oktober 2013 #484 Del Skrevet 28. oktober 2013 likt skappel-genseren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 27. november 2013 #485 Del Skrevet 27. november 2013 tenkt det verste om folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #486 Del Skrevet 27. november 2013 ....fulgt moten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 4. desember 2013 #487 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri sett sex and the city eller Titanic Jeg har aldri fått orgasme Jeg har aldri farget håret mitt i en annen farge, blond 4ever Jeg har aldri vært på hard rock cafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2013 #488 Del Skrevet 4. desember 2013 Hmm...jeg har faktisk aldri vært i operaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #489 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt Er du helt syk i hodet? Å, samme her. Vanligvis liker jeg mafia-filmer, men Gudfaren var alt for kjedelig. Tror jeg bare har sett en halvtime av den. BLASFEMI!! Åååh, akkurat samme syns jeg. I tillegg syns jeg det samme om Star Wars.. WAAAAAH!!!!!! Og så rakker du ned på SW?!! IT BURNS! Puh! Godt at jeg ikke er den eneste Gaaah--hjertet---aaaaaaa.. *flatline* Jeg har aldri vært utro. Anonymous poster hash: 9edca...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 4. desember 2013 #490 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri eid en iPhone! Jeg har aldri vært på treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 4. desember 2013 #491 Del Skrevet 4. desember 2013 Hmm...jeg har faktisk aldri vært i operaen. Er det unormalt? Tror det er flere som ikke har vært der, enn som har vært der! Jeg har heller ikke vært der Blir også litt trist når "jeg har aldri vært utro" regnes som unormalt Jeg har aldri vært/trent på treningsstudio Jeg har aldri vært full (har drukket alkohol, men kun små mengder av gangen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anxiety Skrevet 4. desember 2013 #492 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å vær det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #493 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri fått en julepresang Anonymous poster hash: e5724...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 4. desember 2013 #494 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri fått en julepresang Anonymous poster hash: e5724...0f3 Really? Jeg har aldri sett Ringenes Herre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 4. desember 2013 #495 Del Skrevet 4. desember 2013 likt skappel-genseren Visste ikke en gang hva det var fram til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2013 #496 Del Skrevet 4. desember 2013 Har aldri stått på slalomski... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 5. desember 2013 #497 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har aldri farget håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. desember 2013 #498 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har aldri vært inne på bloggen til fotballfrue. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nawuraM Skrevet 5. desember 2013 #499 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har aldri vært utro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2013 #500 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har aldri gått på skøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå