miaw Skrevet 23. juli 2013 #461 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Jeg har aldri vært i nord-norge (men har veldig lyst) Jeg har aldri hatt lyst på tatovering Jeg har aldri likt kroppen min Endret 23. juli 2013 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. juli 2013 #462 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg har aldri vært i Spania, men jeg skal snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2013 #463 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg har aldri drukket "rare kaffetyper med siruper i" på cafèer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. juli 2013 #464 Del Skrevet 27. juli 2013 Smakt tacosaus, selv om jeg elsker Taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. juli 2013 #465 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg har aldri vært i Legoland (store hull i barndommen, altså! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 29. juli 2013 #466 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg har aldri sett noen av Harry Potter filmene. Har egentlig ikke lyst til det, heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. juli 2013 #467 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg har aldri sett noen av Harry Potter filmene. Har egentlig ikke lyst til det, heller.. Jeg var som deg unge person, helt til jeg så de i fjord sommer, fremdeles ikke noe potthead, men filmene var langt bedre enn jeg trodde de skulle være og mye mer enn bare barnefilmer som jeg trodde de skulle være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2013 #468 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg har aldri vært på Tusenfryd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. august 2013 #469 Del Skrevet 1. august 2013 fisket laks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foureyes Skrevet 2. august 2013 #470 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har aldri... Giftet meg (unge meg, venter på at han snart på kne står Jeg har aldri... hatt piercing (Nopp, tatoveringer er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 2. august 2013 #471 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har aldri røyket, og har ingen planer om å noen gang prøve det heller:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2013 #472 Del Skrevet 26. oktober 2013 ...badet med delfiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 26. oktober 2013 #473 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri datet eller vært "skikkelig" kjærste med en gutt/mann som bor i norge Jeg har aldri vært drita(beruset ja, men aldri drita) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #474 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri hatt en skikkelig bursdagsfeiring siden barneskolen (er nå snart 30) :(Hadde aldri ordentlig utdrikningslagHar aldri vært på noens utdrikningslagAldri vært forloverDet var bare deprimerende..Aldri sett himmelblåIkke sett en hel episode av paridise hotel (en halv bare)Aldri sett gudfaren filmene (men har lyst)Ikke lest harry potter eller ringenes herre (elsker filmene, sett de flere ganger) Anonymous poster hash: 543c4...219 Ikke jeg heller! Har heller ikke Twitter og snapchat. Har aldri sett en episode av i kveld med ylvis! Mest fordi jeg ikke har TVNorge. Har aldri vært i London Har aldri vært inne på fotballfrues blogg Aldri sett charterfeberAnonymous poster hash: 27721...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 26. oktober 2013 #475 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri blitt operert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 26. oktober 2013 #476 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri sett Star Wars, Harry potter, eller Ringenes Herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 26. oktober 2013 #477 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri: - vært i England - strikket skappel-genseren - smakt akevitt - badet naken utendørs etter at jeg fylte 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 26. oktober 2013 #478 Del Skrevet 26. oktober 2013 jeg har aldri hatt sex jeg har aldri drukket meg full jeg har aldri slådd noen med vilje jeg har aldri prøvd rusmidler jeg har aldri vært på twitter jeg har aldri sett/lest twilight jeg har aldri spist peanuttsmør jeg har aldri sett en hamster jeg har aldri vært på en konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2013 #479 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri sett Løvenes Konge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løppen Skrevet 27. oktober 2013 #480 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har aldri hatt kjæreste Jeg har aldri hatt sex (henger igrunn sammen med den ovenfor) Jeg har aldri likt meg selv (henger også sammen med de over) Jeg har aldri vert i Danmark Jeg har aldri stått på snowboard Jeg har aldri hatt en fast jobb Jeg har aldri prøvd narkotiske stoffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå