Klips Skrevet 11. august 2012 #281 Del Skrevet 11. august 2012 Har aldri slanket meg, gått på noen type diett eller talt kalorier. Aner ikke hvor mye kalorier det er i noe som helst, ikke størrelsesorden en gang. Har aldri sett paradise hotel eller fulgt med på frustrerte fruer. Har aldri kjøpt vg tror jeg, eller lest det på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 12. august 2012 #282 Del Skrevet 12. august 2012 Er det normen å se paradise hotel og lese VG. Gud bedre.. Jeg håper velferdssystemet kollapser fordi vi nordmenn har blitt så overlegne, kvalme og konforme. Jeg har aldri vært interessert i fotball Jeg eier ikke karrieremessige ambisjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2012 #283 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har aldri prøvd narkotika. Har aldri hatt noen plan eller ønske om det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 12. august 2012 #284 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har aldri ikke prøvd narkotika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 13. august 2012 #285 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg har aldri prøvd å røyke Jeg har aldri sett tre nøtter til Askepott Jeg har aldri sett en hel episode av Hotel Cæsar Jeg har aldri hatt sex med en mann Jeg har aldri skjønt greia med dubstep Jeg har aldri hatt lyst på barn Jeg har aldri tatt solarium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Navy Skrevet 13. august 2012 #286 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg har aldri prøvd noen former for diett Jeg har aldri trent for at andre skal synes jeg ser bra ut Jeg har aldri vært særlig intressert i kjendiser Jeg har aldri brukket noe i kroppen min Jeg har aldri vært redd for tannlegen Jeg har aldri blitt dumpet Jeg har aldri prøvd narkotika, har ingen planer om det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 14. august 2012 #287 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Jeg har aldri følt meg ensom, selvom jeg tilbringer mesteparten av tiden min alene. Jeg har aldri likt sex. Jeg har aldri følt noe form for medfølelse for noe annet enn hunder. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har vært i forhold med. Jeg har aldri likt ting som smaker søtt. Jeg har aldri stått på ski (+ mer avanserte vintersporter). Jeg har aldri hatt en bursdagsfest. Endret 14. august 2012 av Quinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. august 2012 #288 Del Skrevet 14. august 2012 baket brød 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 20. august 2012 #289 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg har aldri hatt det gøy på klassefester "aldri" er kanskje litt å ta i,men ikke langt unna. Det har ingenting med mobbing å gjøre,men rett og slett at jeg sjeldent trives i selskap med masse fulle folk som går forbi meg i gaten uten å snu seg,men nå har de funnet på å fortelle hvor høyt de elsker meg og hvor fantastisk jeg og resten av klassen er. Litt søtt er det jo ,men etter en hel mnd med russetid blir man lei... Dette er selvfølgelig utrolig douchy å innrømme,så jeg holder det som regel for meg selv Endret 20. august 2012 av Papirbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #290 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har aldri røyket (tobakk eller noe annet). Jeg har aldri prøvd narkotika (bare alkohol hvis det teller). Jeg har aldri vært utro. Jeg har aldri tisset på en politibil (dessverre). Anonym poster: 54f1984bb236fe2ef845b7334921dee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 23. august 2012 #291 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har aldri sett en Saw-film uten å sovne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 23. august 2012 #292 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har aldri sett en fotballkamp (en hel en) Jeg har aldri gått i metrofile klær Bortsett fra det har jeg gjort alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2012 #293 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har aldri skjønt fascinasjonen rundt ”sex in the city” og synes det må være tidenes kjedligste serieJeg har aldri klart å sitt reisen til julestjernen og trollmann fra oz, jeg holder bare ut i 5 minutter så er det nok.Jeg har aldri telt kalorier, vært på diet eller vært skikkelig misfornøyd med meg selv utseendemessigSett en james Bond filmJeg har aldri satt beina mine på innsiden av et treningsstudioTatt billapen eller hatt lyst til detAldri vært i ”syden” eller hatt lyst til (og ja vi snakker her om den stereotypiske ”syden”)Aldri likt hvitvinLikt suchiØnsket meg barnØnsket å gifte megHar aldri lest noe av Ove KnausgårdKjøpt mobil, data eller tv før det den jeg hadde ble ødelagtHar aldri vært på twitter og aldri skjønt greia med å kvitreLikt fårikålLikt komle/ball/klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2012 #294 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg har aldri ønsket å bli en artist som synger offentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 25. november 2012 #295 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har aldri sett "The Notebook", noe jeg føler alle jenter under 30 har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 25. november 2012 #296 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har aldri: - handlet på eBay - Sett en hel episode av frustrerte fruer/Grey's Anatomy/One tree hill (*sett inn lignende serier som måtte passe* - hatt lyst på barn - hatt ONS - sett 'The Notebook' (inspirert av Tibbie her - har virkelig de fleste på vår alder det?) - slanket meg - lært meg å legge øyenskygge/foundation (og hva-det-nå-ikke-heter-alt-sammen) - vært utro - gått på byen i pumps - vært redd for sprøyter (blodprøver er noe av det morsomste jeg vet) - (ikke aldri, men:) fortsatt ikke fått med meg hva Gagnam Style er fornoe - skjønt hvordan det er mulig for jenter å fnise/hyle/le så høyt at det skjærer i ørene (har prøvd for moro skyld, men får det ikke til) ...tror jeg stopper der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 25. november 2012 #297 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har aldri lært meg å steke juleribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heklepleddet Skrevet 25. november 2012 #298 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har aldri: Vært i Syden Spist Sushi Hatt førerkort Hørt en hel sang med Justin Bieber Spilt golf Vært ute på byen med det mål for øye å drekke meg sørpe dritings Vært utro Skjønt greia med å gå minst to og to på jentedoen Eid noe med Apple-logo (og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller) Giftet meg (enda) Vurdert silikon noe sted på min egen kropp Vært russ ...så var det sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. november 2012 #299 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har aldri brukket noe eller vært alvorlig skadet Jeg tar det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #300 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg har aldri så mye som smakt noen form for alkohol. Jeg har aldri prøvd snus eller røyk. Jeg har aldri sett "The Notebook" Jeg har aldri skrevet et banneord på facebook (hehe, prinsipp fra jeg lagde min i 2007 eller hva det var...) Jeg har aldri likt kroppen min. Anonym poster: bd0d29ecf4d5d8fd2ff21f10a7f7f1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå