RaiChu Skrevet 19. juli 2012 #241 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har aldri hatt beskyttet sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. juli 2012 #242 Del Skrevet 20. juli 2012 jeg har aldri møtt mine svigerforeldre Selv om de bor 5 minutter unna og vi har vært sammen i 10 år. Det er lykken på jord å leve slik uten tjas og mas 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #243 Del Skrevet 23. juli 2012 jeg har aldri møtt mine svigerforeldre Selv om de bor 5 minutter unna og vi har vært sammen i 10 år. Det er lykken på jord å leve slik uten tjas og mas Oi.. Spesielt! Jeg har aldri: - Prøvd røyk og kommer aldri til å prøve det heller. - Sett Top Gun, Gudfaren, Scarface, The Matrix, James Bond eller Braveheart. - Vært religiøs og kommer ikke til å bli det heller! - Skjønt greia med diskotek: Bare høy musikk uten muligheter til å snakke i normalt stemmeleie med noen. Pub derimot! - Likt banan eller seigmenn. - Vært utro og kommer heller aldri til å være det. - Faket en orgasme. - Hatt dårlig samvittighet for noe jeg har spist, f. eks aaltfor mye digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. juli 2012 #244 Del Skrevet 23. juli 2012 jeg har aldri bakt brød i stekovnen. (morgenbrød derimot hahahaha) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 23. juli 2012 #245 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri: blitt stukket av bie/ humle eller veps blødd neseblod brukket et ben i kroppen vært utro på noen som helst måte. Ikke en gang kysset en annen mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 23. juli 2012 #246 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri brukket et ben. jeg har aldri vært på nach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. juli 2012 #247 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri: -spist reker, kreps eller andre sjødyr enn fisk -likt øl, whisky/whiskey og cognac -brukt narkotika -hatt blackout pga alkohol -vært fyllesyk -sett E.T -likt diskotek -hatt one night stand -likt kjøttretter som biff o.l bare pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #248 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri: -spist reker, kreps eller andre sjødyr enn fisk -likt øl, whisky/whiskey og cognac -brukt narkotika -hatt blackout pga alkohol -vært fyllesyk -sett E.T -likt diskotek -hatt one night stand -likt kjøttretter som biff o.l bare pålegg Blir nesten kvalm bare av å lese de ordene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 23. juli 2012 #249 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri hatt onenightstand eller fwb. Jeg har aldri vært full eller beruset e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 23. juli 2012 #250 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri spist grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 23. juli 2012 #251 Del Skrevet 23. juli 2012 4 S´er: Jeg har aldri vært i syden, tatt solarium, vært på sirkus, sett Star wars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juli 2012 #252 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) et Endret 23. juli 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 23. juli 2012 #253 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri: -drukket meg full eller beruset. -fått 6er i karakter. -prøvd røyk eller snus. -kjøpt ny mobil/smarttelefon uten at den gamle har vært ødelagt på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 23. juli 2012 #254 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri: -sett Ringenes Herre-filmene -hatt beskyttet sex.. -kjøpt ny elektronikk (PC, mobil) uten at den gamle har vært ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 23. juli 2012 #255 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri - smakt oliven - sett star wars, gudfaren, pulp fiction +++ - spist sushi - spist pommes frites Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gulfugl Skrevet 23. juli 2012 #256 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri tenkt at Ryan Gosling er spesielt kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 23. juli 2012 #257 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har aldri brukket noe bein i kroppen Jeg har aldri sett en chinchilla i virkeligheten Jeg har aldri hatt hull i tennene Jeg har aldri smakt laks Jeg har aldri blitt stukket av veps Jeg har aldri pugget til en prøve Jeg har aldri sett et dødt menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. juli 2012 #258 Del Skrevet 23. juli 2012 -jeg har aldri sett et dødt menneske -jeg har aldri fått fartsbot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 24. juli 2012 #259 Del Skrevet 24. juli 2012 - tatt solarium (liker den bleke huden min) - fått karakteren 6 - syntes at Brad Pitt er megadeilig - likt bad boys - spist hummer og ål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2012 #260 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg har aldri vært på kristent hallelujamøte... Jeg har aldri vært i fellesbadstu... Jeg har aldri kjørt i alkoholpåvirket tilstand... Jeg har aldri sparket et dyr... ...eller menneske... Jeg har aldri ligget meg til en bedre jobb... Jeg har aldri prøvd undertøy i butikker... Jeg har aldri sagt den fulle og hele sannheten til nyskjerrige mennesker... Jeg har aldri sunget karaoke... Jeg har aldri kjøpt røyk eller alkohol til mindreårige... Jeg har aldri presset meg frem i en fanskare for å få tak i autografen av en kjendis... Jeg har aldri massert et fremmed menneske... Jeg har aldri håndtert en mannevond hund... Jeg har aldri gått på skøyter... Jeg har aldri latt meg fotografere med mindre klær enn jeg er komfortabel med... Slik er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå