Gå til innhold

Julegave til kjæreste

Just-A-Girl

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva jeg kan kjøpe i julegave til typen. Tenker å bruke ca 1000 kr, kanskje litt mer..

Kan ikke kjøpe klær, bøker, filmer, kaffemaskin

Tenker litt på vinglass? Ølglass ol. Men hvor finner man fine? Blir en mann glad for det? Han har bare 5 vinglass og er veldig glad i rødvin.

Tenker også på kortholder og inngravering, hvor kan man gjøre dette? Vil en mann synes det er for barnslig med kortholder der det står "Glad i deg" på?? Eller skal jeg ta navnet hans? Tips?? Han er snart 30 år.

Tenker litt på basketting, han elsker det, men er ikke så mye man kan kjøpe her, han har sko og massse drakter allerede liksom..

Da var jeg tom og føler ikke at noen av mine ideer er såååå fantastisk.. *sukk*

Hva kjøper dere til typen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billetter til en basketkamp?

Abonnement på basketblad?

Vinkurs?

Annen opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer elsker duppeditter, glass er ikke noe han hadde blitt noe særlig glad for, men mulig din kjære gjør det for det. Jeg skal kjøpe et nytt digitalkamera til samboer til jul, eller et videokamera (har ikke helt bestemt meg for hva) og en liten ting fra hans kommede sønn. Ett eller annet som det står pappa el. på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg kjøpt klær, flere sesonger av Seinfeld (en av hans favorittserier) og bok. I fjor gav jeg ham en reise, og året før der så fikk han en Nespresso-maskin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har avtalt å begrense pengebruken i år, så jeg lurer litt på å kjøpe et abonnement på et blad han liker. Men har virkelig ikke bestemt meg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parfyme, tegneseriebok av en serie han liker, abonnement på blad, vinterutstyr - type ski, hjelm, briller, skøyter e.l. Hvis klarer det, en basketball med autografer til noen spillere? Ikke så enkelt kanskje, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjæreste selv nå, men noen gaver jeg synes er greie er:

- Parfyme el. dusjsåpe av merke han liker (mange merker har sett med begge deler i)

- Lommelerke med inngravert navn (litt "tøffere" enn kortholder kanskje?)

- Sølvarmbånd

- Verktøy (kjøper man kvalitetsverktøy blir det ikke store gaven pga. pris, men menn skjønner dette)

- Maglight

- Kniv(er)

Skal du gi noe med inngravering synes jeg det er bedre med navnet hans, da er det mindre sjanse for at det blir mistet for godt eller forvekslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fine glass på Tilbords for eksempel :)

I fjor fikk kjæresten min playstation 3 og parfyme, i år vurderer jeg barbermaskin og ullundertøy, to ting han trenger og som holder lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med leatherman eller maglite? Mannen min elsker sin leatherman, men han er da også handyman og synes det er greit å ha et lite verktøy lett tilgjengelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...