Gjest Aria. Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 For alle oss som skal på Halloween fest i år; hva skal dere kle dere ut som denne gangen? Halloween er rett rundt hjørnet Mange insisterer på å kle seg ut som noe skummelt: heks, spøklelse, zombie osv. Mens andre bare kler seg ut generelt; sjørøver, hippie, cowboy osv. I år blir det vampyr på meg Hva med dere? Happy Halloween
cyanid Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Hvis jeg får alt på plass (kroppsmaling, selvlysende kroppsmaling, laget kostyme og laget fletteextention) skal jeg være en na'vi iallfall Og da må det være en fest med varmeovn jeg skal på!!
Gjest Aria. Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Hvis jeg får alt på plass (kroppsmaling, selvlysende kroppsmaling, laget kostyme og laget fletteextention) skal jeg være en na'vi iallfall Og da må det være en fest med varmeovn jeg skal på!! Oi, spennende & kreativt! Du hadde fått all oppmerksomheten på halloween festen jeg skal på hvertfall Lykke til med kostymet
cyanid Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Å takk! :D Må jo ta den helt ut om det først skal være hehe! Må bare finne motivasjonen til å finne bilder av klær som ikke viser altfor mye samtidig som det ikke blir altfor mye filler og fjær..
Rødtoppen86 Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal være en voksen versjon av rødhette. Vi snakker ikke undertøy eller noe slikt, men en kortere kjole og knestrømper.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Ikke noe. Kan virkelig ikke fordra å kle meg ut.
Jens Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 jeg skal være slakter. Hvitt forkle slæsjet med blod, hvit kokkelue med blod, øks i lomma, avsaget hånd som stikker ut av vesken, og blod i pannen og på armene.
Lvly Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Desverre blir det ikke noe Halloween party på meg i år (første gangen i hele mitt liv at jeg ikke drar...). Men skulle jeg så hadde jeg vel funnet meg et morsomt kostyme her: http://www.halloweenexpress.com/ eller her: http://www.buycostumes.com/ Har vært enten heks, vampyr eller sjørøver tidligere så hadde vært moro med noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Tenkte slå meg sammen med noen venner og være MONSTERmaster... 1
fionel Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 nja prøverå finne på noe som ikke gjør at jeg sprenger budsjettet mitt i filler hehe
SusanneGullet Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal være Zombie. Og kjæresten skal være terminator. Og jeg skal bare bruke sminke
Envy Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal være vampyr eller pirat, eller muligens en blanding
Beauté Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 I år skal jeg ha en "fest" med venner etc dagen før. Der vi alle skal kle oss ut. Selv skal jeg være en heks.
Gjest Linda sofie Skrevet 22. oktober 2010 #14 Skrevet 22. oktober 2010 Skal være zombie sykepleier. Skal ha på meg sånna syke kontaklinser og være tildekket av blod. Har også kjøpt sånn spesiel sminke sånn at jeg kan lage sår og slike ting. Er jo halloween. Må jo se litt skummel ut :gjeiper: Hehe. Skal først på fest med vennegjengen også ut på byen hvor de har halloween party på et av utestedene i byen. Det blir gøy!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. oktober 2010 #15 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tar det på sparket tenker jeg. Jeg synes forresten det er litt trist å se at fler og fler jenter velger sexy (tacky!) varianter av vampyr, zombie, sykepleier osv. Det blir nesten aldri bra, og nesten alltid pinlig..
smalls Skrevet 22. oktober 2010 #16 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tar det på sparket tenker jeg. Jeg synes forresten det er litt trist å se at fler og fler jenter velger sexy (tacky!) varianter av vampyr, zombie, sykepleier osv. Det blir nesten aldri bra, og nesten alltid pinlig.. Synes det er litt tragisk med de som kler seg ut som sexy schoolgirl eller sexy politi med ekstremt korte skjørt og kjoler. Også med stayups. Husker i fjor var det mange jenter som hadde kledd seg ut som naughty nurse og sexy schoolgirl. Tacky ja. Hva har det med halloween å gjøre? trodde man skulle være litt skummel på halloween men kanskje ikke.
MissStiles Skrevet 22. oktober 2010 #17 Skrevet 22. oktober 2010 I år blir det faktisk ikke noe halloween fest!!
Daenrys Skrevet 22. oktober 2010 #18 Skrevet 22. oktober 2010 I år blir det dessverre noe lettvindt. Trolig noe ala huldra. Men jeg gleder meg!!
Independent_ Skrevet 22. oktober 2010 #19 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg og typen skal på Haloween party vi liker veldig godt å matche hverandre, på alle fester og denne er intet unntak. Men vi har ikke funnet ut akkurat hva vi skal kle oss ut som enda, noen som har tips? Vi vil jo gjerne være litt skumle ...
McAdams Skrevet 22. oktober 2010 #20 Skrevet 22. oktober 2010 Kostyme fra eBay er bestilt, så jeg skal være en litt mer voksen variant av Minni Mus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå