Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heissann!!

Jeg er tante til en på 13 år og har ett søskenbarn på 15 år som jeg skal gi gave til. Jeg er sånn i tvil på hva jeg skal kjøpe!! Har dere noen gode forslag??De skal ligge i prisklasse mellom 150-200.

Takker for alle forslag :D

Klem fra Lena

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Den kjedelige, (fra vårt synspunkt) men antakelig populære (fra deres synspunkt) er kontantkort til mobilen, som de antakelig har....

Ellers, er det jenter eller gutter?

Skrevet

he he....at jeg kunne glemme det....de er gutter begge to...så kontant kort til mobilen er ikke så dumt!!!

Takker for godt forlag!! :D

Lena

Skrevet

Ellers pleier gavekort på butikker som feks Spaceworld falle i smak i den aldersgruppen der.

Skrevet

Gutter i den alderen er de aller verste å kjøpe gave til! Jeg har en lillebror (som ikke lenger er så liten) på 16 som jeg har strevd med å kjøpe gave til i flere år.

Det pleier å ende med dataspill, musikk og datautstyr til min lille nerdebror. Men du verden så mange timer de siste årene jeg har irritert meg over at han er så vanskelig å kjøpe til. Min lillesøster på 14 derimot er det bare å kjøpe glitter, sminke, dill og stæsj til så er hun glad! jenter er greie sånn sett... :-)

Skrevet

Jeg er mor til to gutter og vil si at forslagene om kontantkort eller gavekort på Spaceworld helt garantert vil falle i smak. Gavekort i en musikkforretning eller sportsbutikk er også en velkommen gave.

Skrevet

Hva med godlukt til 15-åringen, eller er man for ung til slikt når man er 15???

Deodoranter, hårgele og slike ting vet jeg faller i smak til de tenåringsguttene jeg kjenner. :D

Personlig syns jeg det er lettere å kjøpe gaver til jenter enn til gutter.

Da er det bare å kjøpe slike ting vi jenter liker; sminke, klær, parfyme, hårprodukter osv. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...