Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har i år vært på en date hvor denne fyren har hatt et løssluppent forhold til å kaste søppel fra seg. Bare det har vært skrekkelig turn off. Er oppvokst med foreldre som misliker at jeg kaster søppel fra meg, og kaster aldri søppel fra meg. I hvert fall IKKE i naturen!

Noen her som har vært borti dette her?

En annen ting med deiten var at han slo inn beløp igjen når kunden ikke ville ha kvitteringen igjen. Han bare lo det vekk, og sa "jeg tjente jo så dårlig uansett". Eh, hallo? Hva er det for en tankegang. :(

Ellers er han snill, men tror kanskje han er litt enkel i hodet ...? Ikke bare ut i fra dette, men summen av mye mer? SOm den gangen jeg sprute om hva han stemte på av partier. "FrP eller Rødt" var svaret. Han mente tydeligvis at det ikke var noen forskjell på de partiene. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du se for deg at du kan leve med disse tingene?

Man kan ikke forandre noen. =)

Gjest navnelapp
Skrevet

For min del hadde opptil fleire av desse tinga vore ein dealbreaker - åleine. Og som Xelle seier; vil du leve med dette? Då tenker eg særleg på uærlegheita og forsøplinga. Denne mannen skal kanskje vere rollemodell for dine barn?

Skrevet

Dealbreakers, ja gjett om. Jeg kan leve med mye uenighet, men uærlighet eller forsøpling går ikke.

Hva angår REN IDIOTI, som å ikke se forskjell på FrP og Rødt, så duger sånne kun til ONS.

I sin tid hang jeg litt med en fyr som plutselig la for dagen et meget avslappet forhold til kroppslig hygiene. Jeg hadde vel hatt flaks og støtt på vaskedagene hans de første datene... Han fikk en sjanse eller to til, og feilet forøvrig stygt, så trakk jeg meg stille ut.

Skrevet

Definitivt turn off for min del. Både søppelkasting og uærlighet/stjeling er helt uaktuelt - det første er for sløvt og det andre er egoistisk og slemt (og ulovlig). Både kjæresten og jeg har våre svake sider, men heldigvis mer folkeskikk enn det der...FrP eller Rødt - det hadde jeg nesten tolket som en spøk...

Skrevet

Kvitteringsgreia skjønte jeg ingenting av.

Å kaste søppel på bakken er totalt uaktuelt for et hvert menneske jeg skal tilbringe tid med frivillig. Kunne ønske det fantes en Blekkulf-klubb for voksne vi kunne melde slike idioter inn i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...