AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg aner rett og slett ikke hva som skjer med meg. Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, men føler forholdet har begynt å miste "gnisten" i det siste. Vi har vært sammen i 2 1/2 år nå, og han er den eneste jeg har hatt (om dere skjønner) Problemet er at jeg føler meg veldig tiltrukket mot andre fortiden! Jeg elsker kjæresten min, men hva skal jeg gjøre? Har litt lyst til og oppleve nye ting, men er det verdt det? Jeg elsker han, men er samtidig lei av han? hjelp!
Gjest b Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Du elsker ham definitivt ikke over alt på jord.. Til nød glad i ham.
Gjest Xelle Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 "Alle" blir litt lei etter de foerste aarene er gaatt og forelskelsens rus forsvinner. Og det er naa man finner ut om det virkelig er kjaerlighet eller ikke. Oensker du andre menn mer enn ham, vel, der er svaret ditt allerede.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Du elsker ham definitivt ikke over alt på jord.. Til nød glad i ham. jeg menter du tar feil. å elske er ubetinget kjærlighet. man kan føle ubetinget kjærlighet til hvem som helst. man MÅ ikke føle for å være kjærester selv om man elsker en person. man kan elske dattera si, mora si eller søstra si for den saks skyld. for min del høres det ut som om TS elsker kjæresten sin. om man slutter å elske en person har man ikke elsket det i utgangspunktet mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå