AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan aktiverer jeg tilbudet mitt? det går jo ikke? Tilbudet skal visstnok vare til 18/11, litt tid til det da, så tilbudet har jo ikke gått ut heller...
monkey Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 på ellos.no kan du logge inn og deretter på "mine sider" (ved siden av logg inn funksjon). deretter "vis mine tilbud" på høyre side i midten. så velger du "les" for det tilbudet og krysser av for det tilbudet du har lyst på, så legges tilbudet i handlekurven og aktiveres først når du har handlet ferdig og gått videre til kjøp. rabatten vises først når du har gått videre fra handlekurven til kjøp/betaling.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Det står at tilbudet er lagt til handlekurven, men det er ikke trukket fra noe. Når jeg trykker videre til kassen, så er alt på full pris. Tror jeg får gjøre dette i morgen mens jeg prater med en kundebehandler på tlf...
Gjest Blubberella Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Har du lagt inn bestillingen din sent på kvelden? Isåfall får du ikke se rabatten fratrukket før på bestillingsbekreftelsen din. Når du kommer til kassen pleier det å stå nederst hvilken rabattkode du har valgt, og så opplyser de (med rød skrift) at fratrukket rabatt og leveringstid ikke kan vises. Hvis du bestiller før kl 18.30 (tror jeg det var) får du se alt av fratrukket rabatt og får vite leveringstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå