loppekasse Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Planlegger en tur til København, og ville satt stor pris på om noen her hadde noen anbefalinger og tips om hoteller
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Var på backpacking i sommer, i København overnattet vi to netter på DanHostel, det er et vandrerhjem/hotel, ganske moderne, man kan få alt fra enmannsrom til åtte manns rom. Veldig moderne, rent, ikke så dyrt og ligger sentralt! Mange familier som bodde der når vi var der, kan ikke si at jeg har noe å klage på dem
Gjest Badabing Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Hjelper om du sier litt hva slags hotell du vil ha. WakeUp Copenhagen kan i alle fall anbefales om du liker ekspresshoteller. Små rom, men nytt og rent. Ligger i gangavstand til sentrum (rett ved Fisketorvet), men også ved S-togstasjon.
Wonders Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) The Square i København, midt i sentrum og grei pris. Mest eksklusive på design. http://www.google.no/images?um=1&hl=no&client=firefox-a&hs=6GC&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&biw=1006&bih=739&tbs=isch%3A1&sa=1&q=the+square+hotel+k%C3%B8ben&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Palace Hotel, rett ved rådhusplassen er noe møkk, null trykk i dusjen, nedslitte og steinharde masrasser, og rådhusklokken plinger drit høyt hver 14!!! minutt hele døgnet! Endret 21. oktober 2010 av Wonders
Gjest navnelapp Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Scandic Front har eg budd på eitt par gongar, veldig flott hotell, og vi fekk gode prisar der.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 The Square - bra hotell på Rådhusplassen. Nytt for få år siden, flotte rom, men litt små. Hotel Alexandra - rett ved The Square. Har ikke bodd her selv, men er favoritthotellet til foreldrene mine (de er ganske sære, så regner med at det er bra).
Raviella Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 De to som blir nevnt over her ligger jo også ved rådhuset, så da irriterer vel klokka som slår hele tiden. Jeg bor i Køben, og har ikke bodd på hotell her.Vet derfor ikke noe om priser, men vil fraråde de som ligger omkring Tivoli. De fleste er gamle og slitte, og de som er omkring Istedgade har en del prostitusjon-trafikk.
Wonders Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 The Square har lydtette vinduer og vegger. Hører ikke noe der vi har liggi :gjeiper: Og frokostbuffeen var knall!
minipia Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Anbefaler også Front, eller Hotel Skt. Petri. Litt vanskelig å vite hva du er ute etter (pris, familie osv.), men kan også anbefale DGI-byen hotel (spesielt hvis du reiser med barn - badeanlegg), her kan det imidlertid være støy fra jernbanen på enkelte rom.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har bodd på flere av hotellene i "hotellstrøket" ved Hovedbanegården og har aldri hatt problemer med hverken prostituerte eller andre av byens "løse fugler" i det området. Det er for all del ikke byens beste strøk, men jeg har ingen problemer med å bo på hotell der i en helg. Hotellene i området er jo enkle turistklassehoteller, med et moderat prisnivå og helt grei standard i forhold til prisen.
loppekasse Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen tusen takk for svar, alle sammen Skal sjekke ut alle hotellene litt senere
minienthe Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 men kan også anbefale DGI-byen hotel (spesielt hvis du reiser med barn - badeanlegg), her kan det imidlertid være støy fra jernbanen på enkelte rom. vi bodde der i sommer og maken til steinharde rett ut jævlige senger har jeg aldri opplevd. man ligger rett på fjærene med kun en tynn fille av en overmadrass mellom. vanntrykket var også noe...hm... fraværende. har sett i ettertid at flere på hotels.com klager om det samme. dog, grei beliggenhet og jernbanen ble vi vant til i løpet av en times tid.
Gjest Lykkeliky Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Vi lå på Hotel Imperial i sommer. Fint hotell med topp beliggenhet. God frokost og stille og rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå