Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg vurderer å kjøpe iphone,

men er litt usikker på om jeg vil betale for både bredbånd hjemme óg på telefon.

Også litt usikker på om iphone er noe for meg, men er nysgjerrig...

Lurte på om jeg skulle kjøpe iphone med et billig abbonnement og heller koble meg på hjemmenettet med den når jeg trenger å laste ned større oppdateringer o.l.

Er dette mulig?

Kan jeg bruke hjemmebredbåndet fra telenor basis med telefonen istedet for det evt netcomabbonnementet jeg vil ha på telefonen?

Hva gjør dere andre som har både bredbånd hjemme og iphone?

Er litt forvirret av all den nye teknologien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bare til å koble seg på nettet hjemme :)

lykke til med iphone kjøp :)

Skrevet (endret)

det er bare til å koble seg på nettet hjemme :)

lykke til med iphone kjøp :)

Tusen takk :O) Betyr det i bunn og grunn at jeg egentlig ikke trenger å benytte meg av telefonens nett i det hele tatt?

Litt pinlig kanskje, men eneste grunnen til at jeg ønsker meg iphone er til geocaching innimellom + at jeg har en venn som har lastet ned en app som han kaller det som heter hipstamatic, som han tar bilder med. Jeg har forelsket meg i denne såkalte appen og vil ha iphone litt på grunn av den, hehe.

Men når man bruker denne appen, må man da være på nett når man fotograferer, eller blir den integrert i telefonen slik at man kan bruke den selv om man ikke er online? (Nå blir jeg sikkert kronet til dronningen av dumme spørsmål:D

Endret av inga:)
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Tusen takk :O) Betyr det i bunn og grunn at jeg egentlig ikke trenger å benytte meg av telefonens nett i det hele tatt?

Litt pinlig kanskje, men eneste grunnen til at jeg ønsker meg iphone er til geocaching innimellom + at jeg har en venn som har lastet ned en app som han kaller det som heter hipstamatic, som han tar bilder med. Jeg har forelsket meg i denne såkalte appen og vil ha iphone litt på grunn av den, hehe.

Men når man bruker denne appen, må man da være på nett når man fotograferer, eller blir den integrert i telefonen slik at man kan bruke den selv om man ikke er online? (Nå blir jeg sikkert kronet til dronningen av dumme spørsmål:D

Nei du er ikke på nett når du fotograferer selv om du bruker Hipstamatic. Jeg elsker den appen!! Mange andre bra foto-apps der ute, kan jo anbefale MoreNoel og PlasticBullet også. Er en egen tråd om apps her inne hvor jeg har listet opp mange av mine favoritt foto apps.

Skrevet

Nei du er ikke på nett når du fotograferer selv om du bruker Hipstamatic. Jeg elsker den appen!! Mange andre bra foto-apps der ute, kan jo anbefale MoreNoel og PlasticBullet også. Er en egen tråd om apps her inne hvor jeg har listet opp mange av mine favoritt foto apps.

tuusen takk lykkeliky :) har notert meg de appsene, og skal sjekke de ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...