Safira Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Er det noen som har en god vanilje-te å anbefale? Jeg har dilla på vanilje og har snart drukket opp en pakke med Vanilla Caramel Tea fra Bigelow og trenger derfor påfyll. Helst en det er mulig å få kjøpt i butikk (Oslo). Får man kjøpt Bigelow teene i butikk noe sted?
Markjordbær Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Skulle til å foreslå vanilla caramel da jeg så overskriften Men med Lipton, kun den jeg har prøvd, og syns den er kjempegod. Dessverre har jeg ennå ikke funnet den i Norge, kjøpte min i Lisboa, og tenkte å se om de har den i Paris når jeg drar dit om to uker
Safira Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2010 Oi, visste ikke at Lipton også lagde det. Den skal jeg se etter neste gang jeg er i utlandet! Jeg tar gjerne imot flere forslag til god te med vaniljesmak
Crazy Daisy Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 vet ikke om det er aktuelt for deg men det går an å bestille teer herifra http://www.whittard.co.uk/store/catalogue/Tea-P2000/Rooibos-&-Honeybush-SC2008/Vanilla-Rooibos-Caffeine-free-107516.raa eller be noen som drar til London om å kjøpe den til deg. Teen (og kaffen) fra denne butikken er supergode!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå