Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2002 #1 Skrevet 4. mai 2002 Hei... Jeg og min kjære skal til Alcudia, Mallorca i to uker i sommer. I løpet av disse ukene ønsker jeg å fri til ham!!! (Vi har nå vært sammen i over fire år) Derfor spør jeg dere: Er det noen som vet av noen spennende, romantiske, eller "uvanlige", men PERFEKTE måter å gjøre dette på??? Jeg lurer på om jeg skal gjøre set i forbindelse med bursdagen hans (som han har mens vi er der nede) (Jeg har alltid hatt en drøm om selv å bli fridd til, men det ser ut som om jeg må ta skjeen i egne hender!!! ) Håper noen av dere har noen gode ideer - annet enn "fri-på-resturant", "fri-i-solnedgang",... Kjempe-spent-hilsen fra -BL-
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #2 Skrevet 5. mai 2002 Ingen som har noen tips??? Jeg har jo tenkt på å fri i solnedgangen p åstranda, men.... -BL-
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #3 Skrevet 6. mai 2002 En venn av meg i USA, fridde på en litt morsom måte. Nå var det litt annerledes, men kanskje du kan hente inspirasjon. Han var på ferie i Hawai uten sin kjære, og mens han var der så tok han flere bilder av sanda på stranda hvor det sto skrevet; Bilde 1: "Jeg elsker deg" Bilde 2: "Jeg vil bli gammel med deg" Bilde 3: "Vil du gifte deg med meg?" Når han da skulle vise henne bildene fridde han jo samtidig. Kanskje du kan skrive noe sånt på forskjellig steder på stranda, også kan dere spasere bortover stranda og han kan lese det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå