Gå til innhold

Min far blir 50 år, og trenger gavetips! Han har så og si alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en far som blir 50 år til uken, men har enda ikke funnet ut hva jeg kan kjøpe :(

Han er en friluftfyr som liker å jakte, fiske og jobber også som skiper, graver og snekker. Altså en handyman :) Men selv om han liker å gjøre mye, har han det meste!

Hva kan jeg kjøpe!? :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en opplevelse?

F.eks. langweekend, eller billetter til opera, teater, konsert o.l. med tilhørende restaurantbesøk for hele familien?

Evt. antrekk til fisketur, sportsutstyr?

Skrevet

Fritidstøy som en skikkelig ullgenser, ullundertøy, fleecegenser

Skrevet

Ikke helt 50 års gave, men kan sikkert brukes til det også.

Vi gav mamma og pappa familiefotografering til sølvbryllupet.

Lagde et kort der det stod at de måtte bestille fotografering en gang alle søskene (vi er 4 stykk) var hjemme, noe som ble romjulen det året de hadde sølvbryllup (bryllupsdag i oktober, så ikke så veldig lang tid etter) Tror ikke vi hadde kommet oss til noe fotograf om de ikke hadde fått det i gave og greit med bilde av hele familien etter at vi barna har blitt "voksne" også.

Skrevet

Jeg har en far som blir 50 år til uken, men har enda ikke funnet ut hva jeg kan kjøpe :(

Han er en friluftfyr som liker å jakte, fiske og jobber også som skiper, graver og snekker. Altså en handyman :) Men selv om han liker å gjøre mye, har han det meste!

Hva kan jeg kjøpe!? :eeeh:

Gavekort på sportsbutikken? GPS? Fiskeveske med utstyr? Jaktkort? Hyttetur? Cognac? Ny fiskestang? Redningsvest som blåser deg opp ved kontakt med vann? Varmekjeledress? Nye fjellsko? Termos? Lommelerke med inngravering (passer fint sammen med cognac)?

Pussig hvor lett det er å komme på ting til andre sine fedre ... :gjeiper:

Skrevet

Tusen takk for alle tips :D Blir handel i morgen, så får se hva det blir til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...