Gjest Anette Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har en far som blir 50 år til uken, men har enda ikke funnet ut hva jeg kan kjøpe Han er en friluftfyr som liker å jakte, fiske og jobber også som skiper, graver og snekker. Altså en handyman Men selv om han liker å gjøre mye, har han det meste! Hva kan jeg kjøpe!?
Gjest Tine Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hva med en opplevelse? F.eks. langweekend, eller billetter til opera, teater, konsert o.l. med tilhørende restaurantbesøk for hele familien? Evt. antrekk til fisketur, sportsutstyr?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Fritidstøy som en skikkelig ullgenser, ullundertøy, fleecegenser
Pebbles Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Ikke helt 50 års gave, men kan sikkert brukes til det også. Vi gav mamma og pappa familiefotografering til sølvbryllupet. Lagde et kort der det stod at de måtte bestille fotografering en gang alle søskene (vi er 4 stykk) var hjemme, noe som ble romjulen det året de hadde sølvbryllup (bryllupsdag i oktober, så ikke så veldig lang tid etter) Tror ikke vi hadde kommet oss til noe fotograf om de ikke hadde fått det i gave og greit med bilde av hele familien etter at vi barna har blitt "voksne" også.
Rakel Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Kan kanskje gå flere i sammen (siden han har alt, så er sikkert flere lystne å være med) og gi en opplevelse. F.eks en jaktreise: http://www.kursagenten.no/kurs/375/Jakt-og-fiske-ved-Finnskogen-1056.aspx
litle_my Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har en far som blir 50 år til uken, men har enda ikke funnet ut hva jeg kan kjøpe Han er en friluftfyr som liker å jakte, fiske og jobber også som skiper, graver og snekker. Altså en handyman Men selv om han liker å gjøre mye, har han det meste! Hva kan jeg kjøpe!? Gavekort på sportsbutikken? GPS? Fiskeveske med utstyr? Jaktkort? Hyttetur? Cognac? Ny fiskestang? Redningsvest som blåser deg opp ved kontakt med vann? Varmekjeledress? Nye fjellsko? Termos? Lommelerke med inngravering (passer fint sammen med cognac)? Pussig hvor lett det er å komme på ting til andre sine fedre ... :gjeiper:
Gjest Anette Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen takk for alle tips :D Blir handel i morgen, så får se hva det blir til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå