Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er iraker,og når vi ble sammen var det meste greit,utenom at han ikke ville at jeg skulle ha mat av svin hjemme.Men senere ble det "verre".Han nekter meg å spise svin,og å ha "svinemat" hjemme.Han vil ikke at jeg skal gå i bikini. Han har begynt å drikke litt (som han gjorde litt før vi ble sammen)men nekter meg å drikke.Hvis vi hadde skilt oss vet jeg ikke hva han hadde gjort hvis jeg feks.fant en ny mann.At en mann i familien hans har en ny dame hver uke bryr han ikke så mye,men hvis noen av mine venner/ i familien har feks.fått en ny kjæreste,eller går på date så kan han kalle de horete. At muslimske menn har sex før ekteskap ja,men at de jentene de er med er jo bare "horer".Og vi har mer å miste på å ha sex utenfor ekteskap enn menn.Det er visst ikke så farlig for de.

Han mener at siden jeg ikke jobber noe særlig( har ett barn,og en må være mer hjemme da han jobber skift)skal jeg gjøre alt hjemme.Burde egentlig ha rydda klærne hans,og vil alltid at jeg skal feks.varme maten til han når han kommer hjem om kvelden.Har annerledes syn på barneoppdragelse. Og sier han drikker pga.meg fordi jeg er så vanskelig å leve med..

Hvis jeg skulle skilt meg skulle jeg iallefall aldri blitt sammen en muslim/fra arabisk land igjen.

Og hvorfor i all vide verden er du sammen med denne fyren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy f***... Er så utrolig glad for at jeg rett og slett aldri har hatt sansen for menn fra muslimske land. Ikke uten grunn. :lete:

Hehe, for norske kvinner er jo ALDRI misfornøyde med etnisk norske menn.

Skrevet

Hehe, for norske kvinner er jo ALDRI misfornøyde med etnisk norske menn.

Jevnt over behandler ikke norske menn oss som horer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...