AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg skal kjøpe meg bolig og utleier som eier hele blokka og en rekke andre boenheter i Oslo, har godtatt at jeg finner en ny leier hvis jeg selv står for visninger. Dvs at jeg slipper 3. mnd oppsigelsestid. Men leietager vil bli kredittvurdert av firmaet og må ha en eller to referanser. Leiligheten er nyoppusset, 25 kvm. stor bod i kjelleren, eget bad, fellesvaskeri, utsikt, balkong og koster 5600 kroner i leie, pluss tre mnd depositum. Strøm kommer i tillegg, men det er nye vinduer og godt isolert og er cirka 300 kroner i snitt i måneden hvis ikke vinteren blir ekstrem. Det håper vi den ikke blir i år. Hvor kan jeg sette annonse og hvor lang tid i forveien? Hva skal jeg skrive i annonsen? Det er stille og rolig her og 7 minutter med t-banen til sentrum pluss bussforbindelser både til gardermoen, sentrum og andre steder i Oslo. Lite eller støy fra naboene. Hvor stor er sjansen for at jeg får leid den ut? Ny leietager må tegne egen kontrakt med firmaet.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Lite eller ingen støy fra naboene mente jeg og heller ikke nær trafikkstøy, ligger er ved et parkområde. Jeg vil helst slippe å få for mange på en visning, så hvordan kan jeg luke ut de som er interesserte? Tenkte annonsere på facebook når det blir aktuelt, men er usikker på om jeg vil være så privat på facebook.
Zzyzx Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Se på annonser fra folk som ønsker å leie leilighet. Du kan ta kontakt med dem og høre om de er interessert, og dermed spare deg hele rennet som kanskje kommer hvis du legger den ut selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå