Gå til innhold

Vil du prøve deg som syns og "lese" meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt moro å se om noen her kan komme nærme ved bare å få litt informasjon om meg og prøve å lese hvem jeg er!

Så om du vil prøve deg så er det bare kjempe gøy! :) Og jeg sier selvsagt ifra om noen treffer!

Du kan prøve fortelle meg om meg som person, hverdagen min, livssituasjonen min, familien min, drømmene mine, ja hva som helst!

Jeg er 28 år gammel jente/kvinne

Jeg er født i Tyren

Singel

Noe mer du/dere vil vite så bare spør i vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse i overskrift: Synsk, ikke "syns" ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Du kan prøve fortelle meg om meg som person, hverdagen min, livssituasjonen min, familien min, drømmene mine, ja hva som helst!

Jeg er født i Tyren

Singel

Du vil snart få 30-års "krise", du leser horoskop og er på søken etter en mann.

Skrevet

Kjærlighet: Du har lenge vært singel, kanskje tre år. Du har tenkt en del på å finne den rette men snart vil det skje og du må være tålmodig noe du selv har innsett også.

Du har og sliti med noen helseproblemer. Kanskje noe i ryggen?

Du er i en periode hvor det ser ut til å løsne litt. Oppgangs periode..

Trener du mye nå? Jeg tror du er ganske sunn.. ?

hihi.. Morro:D

Skrevet

Det er litt moro å se om noen her kan komme nærme ved bare å få litt informasjon om meg og prøve å lese hvem jeg er!

Så om du vil prøve deg så er det bare kjempe gøy! :) Og jeg sier selvsagt ifra om noen treffer!

Jeg er født i Tyren

Singel

Du er blond, med ganske små pupper og ei utrolig deilig rumpe.Du jobber i kommunen og kler deg ganske vanlig. Du har ikke bil. Du har tenkt å trene 2 ganger i uka, men det blir2 ganger i måneden.

Skrevet

Du bor i andre etasje.

Du har kjøkkenvindu mot en bakgård, det er grønne planter i kjøkkenvinduet ditt.

Du kan se sykler fra kjøkkenvinduet.

Du har brunt hår, ganske slett. Hjerteformet ansikt.

Du har en søster, som du har et nært forhold til.

Jeg tror du har en lillebror også.

Du var sammen med en mann du brydde deg veldig mye om. Han hadde mellomblondt hår, var ikke så høy, kanskje.

Nå er han ute av livet ditt. Jeg tror du sørger over det noen ganger, men at du ikke helt vet om du sørger over ham, eller over at han har gått videre.

Skrevet

I'll write this in English if that's OK?:

You have a great need for other people to like and admire you. You have a tendency to be critical of yourself.

You have a great deal of unused capacity which you have not turned to your advantage. While you have some personality weaknesses, you are generally able to compensate for them.

Disciplined and self-controlled outside, you tend to be worrisome and insecure inside. At times you have serious doubts as to whether you have made the right decision or done the right thing.

You prefer a certain amount of change and variety and become dissatisfied when hemmed in by restrictions and limitations.

You pride yourself as an independent thinker and do not accept others’ statements without satisfactory proof.

You have found it unwise to be too frank in revealing yourself to others. At times you are extroverted, affable, sociable, while at other times you are introverted, wary, reserved.

Some of your aspirations tend to be pretty unrealistic.

Skrevet

person, hverdagen min, livssituasjonen min, familien min, drømmene mine, ja hva som helst!

Du er en relativt søt jente, som er feminin av natur. Du har et vakkert hjem, det være seg hus eller leilighet, som du har dekorert med sarte farger, da ditt behov for lyse omgivelser er stort.

Du er enebarn. Hvis du skulle ha søsken har du ikke vært spesielt nær dem.

Du har tidligere gått gjennom noe traumatisk, en hendelse som har ført med seg en skygge over den sprudlende personligheten din som ligger i bunnen. Du har i det siste bygget deg opp igjen, hvor et tettere forhold med en nærstående har hjulpet mye. Dere var ikke de beste venner før, men det har gått over til et fohold basert på ektefølt respekt og kjærlighet.

Du drømmer i blåtoner, der du kan drømme om en stor avgjørelse du går rundt og tenker på. Denne avgjørelsen trenger seg inn i drømmene dine fordi du ikke er alene om denne avgjørelsen, da den vil påvirke noen andre.

Innen de neste tre årene vil du gjennomgå en prosess som vil gjøre livet ditt bedre, selv om effekten ikke akkurat er umiddelbar.

Skrevet

Jeg er født i Tyren

Singel

Du savner en mann i livet ditt og håper du finner han snart. Han finner deg, men ikke før i februar. Han er høy og har brunt hår og glimt i øyet. Han jobber innen bygningsbransjen, muligens noe høyere. Du ser også for deg (flere?) barn i fremtida, noe som vil komme raskere enn du tror.

Du har jobb, men drømmer egentlig om noe annet. Jeg vil råde deg til å følge drømmen din mens du enda kan. Tida er litt knapp.

Du er litt lei av hverdagen, du virker litt sliten. Kanskje ikke bare litt heller, og er og skulle egentlig hatt ferie og fått nye inntrykk og opplevelser. Du har nok å gjøre men trenger litt mer pust i bakken enn det du for tida får.

Du syns for tida at kveldene er lange og begynner å bli utålmodig og ønsker forandring. Men det kommer. ;)

Lykke til!

Skrevet

Før du går inn på linken, hva synes du egentlig om den engelske teksten som er skrevet om deg? Fortreffelig bra? Å gjette om du har barn, hvilken hårfarge du har osv blir kanskje for litt lett, jeg kan si 1, neste to osv, eller jeg tipper blondt/brunt og kanskje rødt, og da har jeg nok truffet uansett. Men å finne en som beskriver personligheten din, spennende, ikke sant?

Nå skal jeg la deg lese videre

http://en.wikipedia.org/wiki/Forer_effect

Derren brown (søk på youtube)

Nb: Jeg mener ikke å såre noen, og tror selv på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det man kan se med det blotte øyet. Men det er lov å gå inn i forhold med åpne øyne, enten det er på dataen, i møte med en synsk eller hvem som helst.

Skrevet

Jeg prøvde noen lunde det samme i et innlegg her over, dog jeg spyttet inn litt andre kriterier ut i fra det lille hun skrev om seg selv, men tenkte jeg skulle vente til hun evt. hadde svart tilbake på innlegget før jeg ville linke til det samme.

Synes alle som tror på såkalte "synske" bør ta en titt på debunking-videoen til Derren Brown.

I tillegg lese Richard Dawkins sin bok 'Unweaving the Rainbow', isært kapittelet om statistikk og overnaturlige krefter.

Jeg mener heller ikke å såre noen med dette innlegget, men om noen blir det så synes jeg at de bør legge til side personlig overbevisning og heller se objektivt på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...