kosepusen Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Heihei :-) Jeg trenger hjelp til en ting med kjæresten min! Vi har vært sammen i ca 6mnd, og har det kjempe fint sammen, han er 19 og jeg er 17. Og vi har et herlig sexliv Men det som er problemet er at siden vi bor et lite stykke fra hverandre og kun får møtt hverandre i helgene, så maser han veldig på undertøysbilder osv. akkurat det har jeg ikke sendt til han,for det liker jeg ikke. og da mener han jeg bør ihvertfall sende en litt frekk,lang, teasende melding. og det kan jeg godt gjøre, men jeg aaaaner virkelig ikke hva jeg skal skrive??? har lett litt rundt på nettet etter eksempler på hva jeg kan skrive,men finner kun lange noveller. har også sett på noen andre innlegg der det er noen med samme problemet, svarene de har fått er slike som "bare skriv hva dere gjør når dere er med hverandre" eller "skriv det du vil gjøre med han". og jeg vet jo hva jeg vil ogsånn, men klarer ikke sette ord på det og forklare det.. så om noen kunne kommet med hele meldinger som jeg bare kunne skrevet rett av og sendt men selvfølgelig gjøre om litt og rette opp,så det blir mer personlig, hadde det vært supert! takk på forhånd Endret 24. oktober 2010 av kosepusen
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Flott at du velger å ikke sende noen bilder til ham. De har lett for å komme på avveie. Hva du skal skrive er det kun du som vet. Det er du som vet hva og hvordan dere tenner hverandre. Jeg er ikke særlig verbal av meg og derfor skriver jeg sjeldent noe dirty. Det er bare ikke meg.
bananbåt Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 du kan jo skrive om hvor mye du savner han, og har lyst på han akkurat nå. Hvis han hadde vært der nå så skulle du....
Gjest idakaroline Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Kun du som kan skrive sånne type meldinger til kjæresten din. Det blir helt feil hvis noen her skal skrive en, som du skal kopiere og sende videre. Det blir lite personlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå