AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 jeg møtte en nydelig gutt i sommer når jeg var på ferie. han har mast helt siden juni at jeg må komme ned til ham igjen. men jeg har ikke hatt mulighet til å ta meg fri før neste uke og jeg har bestilt billetter. men nå har jeg fått kalde føtter bl.a pga mye snakk om at han bare vil bruke meg for å komme til norge. jeg har fortalt ham at jeg kommer neste uke og han ble kjempeglad. hvordan skal jeg fortelle ham at jeg ikke kommer likevel? jeg vil helst ikke være helt ærlig og si at jeg ikke stoler på ham...
Berentsens Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Det beste er vel å være ærlig? Si at du ikke vil reise.
Mann_30 Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Du er vel ikke nødt å si en dritt. Du er ikke nødt til å forklare noenting. Du er ikke nødt til engang å si at det er slutt. Hvor mange damer tror du ikke han møter hver uke på stranda på det feriestedet du var på da? Jeg tror du lurer deg selv hvis du tror at akkurat du var spesiell.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Si bare at du har ombestemt deg og ikke kommer til å reise. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg fatter ikke at noen blir lurt av de mennene. Hvor mange tror ikke at de har en kjæreste som venter på seg, mens de sjekker opp nye damer hele veien. Finnes kanskje unntak, men jeg tror de fleste er noen store luringer. Vær ærlig og si at du ikke vil komme ned igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 jeg har jo ingen bevis på at han driver på med flere og lyger til meg. om han virkelig er forelska i meg så har jeg ikke lyst til å såre ham. hvis jeg sier at jeg ikke kommer vil han spørre hvorfor, hva svarer jeg da? ts
Gjest Dainty Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Og skift for Guds skyld telefonnummer og mailadresse. Disse albanerne kan være et herk å bli kvitt, har jeg hørt. Samme med tyrkere.
The Kitten Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Er dere sammen siden du spør om råd til hvordan du skal slå opp?
Aelita Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg synes i alle fall at du skal si i fra at du ikke vil komme igjen til ham flere ganger. Du er nok garantert ikke den eneste jenta han satser på heller, for alt du vet kan han ha flere norske jenter i ermet, bare for å sikre seg en eller annen vei inn i landet. Vanskelig å skille de ærlige og de uærlige når man først har fortalt at man kommer fra Norge.
Mann_30 Skrevet 20. oktober 2010 #10 Skrevet 20. oktober 2010 hvis jeg sier at jeg ikke kommer vil han spørre hvorfor, hva svarer jeg da? Ja, da vil han manipulere og spille på følelsene dine, og gi deg skyldfølelse. Derfor foreslo jeg at du like greit bare skulle gi F i å si noe som helst. Bare kutt ut helt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #11 Skrevet 20. oktober 2010 jeg har jo ingen bevis på at han driver på med flere og lyger til meg. om han virkelig er forelska i meg så har jeg ikke lyst til å såre ham. hvis jeg sier at jeg ikke kommer vil han spørre hvorfor, hva svarer jeg da? ts Du kan jo si at du ikke er klar for et seriøst forhold som innebærer flytting til fremmede land. Og siden avstandsforhold er tungt fra før av, blir det ikke noe lettere av at man bor flere land unna hverandre.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #12 Skrevet 20. oktober 2010 jeg har jo ingen bevis på at han driver på med flere og lyger til meg. om han virkelig er forelska i meg så har jeg ikke lyst til å såre ham. hvis jeg sier at jeg ikke kommer vil han spørre hvorfor, hva svarer jeg da? ts Er jo bare å si at du ikke ønsker å fortsette forholdet. Noe mer forklaring trenger du ikke.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #13 Skrevet 20. oktober 2010 Du kan jo si at du ikke er klar for et seriøst forhold som innebærer flytting til fremmede land. Og siden avstandsforhold er tungt fra før av, blir det ikke noe lettere av at man bor flere land unna hverandre. Det ville jo vært som musikk i hans ører Er nok ingenting han heller vil enn å si "Kjæresten min, du skal få slippe å flytte hit. Jeg kan flytte til Norge, for din skyld "
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 Det ville jo vært som musikk i hans ører Er nok ingenting han heller vil enn å si "Kjæresten min, du skal få slippe å flytte hit. Jeg kan flytte til Norge, for din skyld " Meninga er vel at det er hverken han eller hun som skal flytte.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Meninga er vel at det er hverken han eller hun som skal flytte. Men da holder nok ikke å gi en forklaring om at hun ikke vil ha et forhold der noen må flytte, og hun vil ikke ha avstandsforhold. Han skjønner jo at det er noe annet som er den egentlige grunnen. Kanskje du bør si du har kjæreste eller noe i Norge, TS? Albanere hater utro kvinnfolk og han vil drite i å kontakte deg mer da.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Det burde strengt tatt ikke være verre enn å skrive "sorry, its over" via email og distansere seg fullstendig fra ham. Snart er du erstattet av en ny norsk jente, eller til nød svensk kanskje. Whatever, bare han kommer seg vekk.
lizzie88 Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 Det burde strengt tatt ikke være verre enn å skrive "sorry, its over" via email og distansere seg fullstendig fra ham. Snart er du erstattet av en ny norsk jente, eller til nød svensk kanskje. Whatever, bare han kommer seg vekk. Sign!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 Du har jo alt billetter til turen? Du får vel neppe igjen pengene. Da syns jeg du bør bruke dem og reise ned, kose dere noen dager og fortelle ham face 2 face at det blir ikke noe mer. Da får du også vite hva slags fyr det er.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #19 Skrevet 20. oktober 2010 Du har jo alt billetter til turen? Du får vel neppe igjen pengene. Da syns jeg du bør bruke dem og reise ned, kose dere noen dager og fortelle ham face 2 face at det blir ikke noe mer. Da får du også vite hva slags fyr det er. Det er tåpeligste rådet jeg har lest. Kjenner du til albanere..? Aner du hvor lite velkommen hun antakelig er hos han etter å ha fortalt han det? Gudene vet hva han kan utsette henne for da. Dessuten koster det litt å være i Albania en stund også, selv om hun får bo gratis. Da får hun vite hva slags fyr han er ja, og da kan det være for sent. Flybilletter kan vel endres, hun kan reise et annet sted isteden. Eller de kan selges!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #20 Skrevet 20. oktober 2010 Hæh, mener du at han kan skade henne hvis hun slår opp med ham?? Alle menn, uansett hvor de kommer fra, må tåle å bli slått opp med uten at de slår tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå