Gjest anonym Skrevet 20. oktober 2010 #1 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei:) Noen som har ideer til ting man kan lage selv som ikke er så dyre? Jeg er interessert i å høre om alle forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Del Skrevet 20. oktober 2010 Strikk sokker eller sitteunderlag. Kjøp garn på Sparkjøp eller tilbud hos de som selger garn. 40-50 kr for materialer + innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 20. oktober 2010 #3 Del Skrevet 20. oktober 2010 Konfekt/julekaker/julebakst trenger ikke å være dyrt Fyll det på gamle syltetøyglass eller noe lignende som du pynter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viddas Skrevet 23. oktober 2010 #4 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er så utrolig mye fint man kan stikke. Nylig fant jeg en veldig fin side (blogg) hvor disse flinke damene setter ut gratis strikkeoppskrift på bloggen demmes. Verdt å ta en titt. www.pickles.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 23. oktober 2010 #5 Del Skrevet 23. oktober 2010 Var forleden et karamelloppskrift innlegg her på forumet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=378579&st=0 Kanskje du kan lage slike og legge det på noen glass du har malt ekstra fint? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du kan koke drops i akkurat den smaken og med den fargen mottakeren liker. Ingrediensene er billige, og kan kjøpes på hobbybutikk. Sukker er så billig at det regnes nesten ikke, og oppskrifter finner man mange av på panduros nettsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2010 #7 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kjøp par glass med tett lokk eller pynt på gamle syltetøyglass og lag egen ekikett. Klistremerker og en fin tusj eller noe du lager og printer ut på pcen. Pynt med en sløyfe eller det du har. En hyssing går også bra. Jeg tenker på sursild. Det er bare å kjøpe par sild til 20 kroner (det holder til to glass/gaver), eddik, løk, helpepper og ikke stort annet. Du finner oppskriften hvis du googler. Jeg ville blitt veldig glad hvis noen hadde gitt det til meg, men så er jeg en fiskefreak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå