Gå til innhold

Hvordan bruke et stort firkantet silkeskjerf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant et veldig pent silkeskjerf på H&M (ikke ekte silke da).

Det var stort og helt firkantet når jeg brettet det ut.

Hvordan bruker jeg et slik skjerf? Jeg har kun sånne vanlige skjerf hjemme som jeg surrer rundt halsen. Har også noen firkanta, men de er mindre og lettere å få til å sitte fint fordi de er bomull.

Prøvde meg i butikken på å brette det, rulle det og all verdens. Ingenting så bra ut! Endte opp med å ikke kjøpe det.

Det er svart med fine og skarpe forskjellige farger i div. mønster, om noen tilfeldigvis har sett det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brette det til en trekant?

Skrevet

Sier som Hinata; brett skjerfet til en trekant. Jeg bretter mine kvadratiske skjerf som en trekant, legger det rundt halsen med spissen foran og surrer lengdene rundt halsen én gang. Så henger det så pent, atte! :)

Skrevet

Brette det til en trekant?

Ja, men det er for stort og stivt liksom. Det så ikke bra ut:s De andre firkanta skjerfene mine gjør jeg slik med, men dette var bare vrient.

Kanskje jeg bare bør droppe det:p

Skrevet

Hvis det var stivt og vanskelig, så kanskje det er fullt av slik appretur(ikke sikker om det skrives slik men...) da vil det bli mye mere føyelig når det blir vaska. Så hvis du likte det veldig godt, så kan du jo prøve det, skjerf på H&M er jo vanligvis ikke så kjempedyre.

Vask, stryk å se om det funker da, hvis ikke...., så har du en ny duk :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...