Gjest En dårlig kjærste Skrevet 9. oktober 2003 #1 Skrevet 9. oktober 2003 Hei. Jeg jeg jobber utrolig mye, og får skjelden tid til å prioritere kjærsten min, orker skjelden sex. Grunnet til dette er et prsojekt som nærmer seg dead-line, når dette er ferdig så blir ting bedre. Kjærsten min har vist full forståelse for dette, og selv om jeg skjønner at jeg skuffer/sårer henne når jeg tilstadighet avlyser avtaler og sovner før hun har pusset tenner. Hun har aldri sagt noe, og er egentlig fantastisk. Nå skal jeg 3 uker til USA med prosjektet og tenkte å kjøpe med noe "fantastisk" til henne. Men jeg er utrolig dårlig på sånt!! Hva ville dere kvinnelige KG bruker få av deres kjære?? Hun er veldig konservativ i stilen. Har dere noen tips om hva jeg kan kjøpe for å vise henne hvor fantastisk hun er?? Tusen takk!!!
~sikka~ Skrevet 9. oktober 2003 #2 Skrevet 9. oktober 2003 En lang-weekend til Roma? Jeg hadde ihvertfall blitt kjempeglad for en tur :D
ivanka Skrevet 9. oktober 2003 #3 Skrevet 9. oktober 2003 må hive meg på en eller annen variant av forslaget til ~sikka~. kvalitetstid sammen burde være en god ide.
Rufus Skrevet 9. oktober 2003 #4 Skrevet 9. oktober 2003 Tid sammen er viktig og hadde nok stått øverst på mi ønskeliste også.... Da min samboer var borte en periode sendte(et par ganger :D ) han blomster (gang til jobben min :oops: og en gang hjem) med små, søte kort.... Veldig koselig....
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 JAAA! Tur til Roma, Paris, Barcelona - en skikkelig langweekend med masse luksus, god mat og hyggelig selskap (deg) og en ufattelig stor og deilig seng. Håper du ikke ventet deg tips om parfyme, klær og vesker i og med at du nevner hennes konserative stil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå