Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest En dårlig kjærste
Skrevet

Hei.

Jeg jeg jobber utrolig mye, og får skjelden tid til å prioritere kjærsten min, orker skjelden sex. Grunnet til dette er et prsojekt som nærmer seg dead-line, når dette er ferdig så blir ting bedre. Kjærsten min har vist full forståelse for dette, og selv om jeg skjønner at jeg skuffer/sårer henne når jeg tilstadighet avlyser avtaler og sovner før hun har pusset tenner. Hun har aldri sagt noe, og er egentlig fantastisk. Nå skal jeg 3 uker til USA med prosjektet og tenkte å kjøpe med noe "fantastisk" til henne. Men jeg er utrolig dårlig på sånt!! Hva ville dere kvinnelige KG bruker få av deres kjære?? Hun er veldig konservativ i stilen.

Har dere noen tips om hva jeg kan kjøpe for å vise henne hvor fantastisk hun er??

Tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En lang-weekend til Roma? Jeg hadde ihvertfall blitt kjempeglad for en tur :D

Skrevet

må hive meg på en eller annen variant av forslaget til ~sikka~.

kvalitetstid sammen burde være en god ide.

Skrevet

Tid sammen er viktig og hadde nok stått øverst på mi ønskeliste også....

Da min samboer var borte en periode sendte(et par ganger :D ) han blomster (gang til jobben min :oops: og en gang hjem) med små, søte kort....

Veldig koselig....

Gjest Anonymous
Skrevet

JAAA! Tur til Roma, Paris, Barcelona - en skikkelig langweekend med masse luksus, god mat og hyggelig selskap (deg) og en ufattelig stor og deilig seng.

Håper du ikke ventet deg tips om parfyme, klær og vesker i og med at du nevner hennes konserative stil :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...