Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover for bestevenninnen min neste sommer. Jeg har lyst til å å lage det beste utdrikningslaget for henne. Hun har nevnt med et par ord at hun ikke vil at det skal være for dyrt for alle jentene som kommer. Og at hun ikke trenger noe ekstravagant som fallskjermhopping. Jeg har tenkt på å lage videointervju av kjæresten hennes der han svarer på div spørsmål om henne, hvorpå hun da skal gjette hva han har svart. Har også vurdert å få kjæresten min som er politi til å få en kollega til å stoppe henne i fartskontroll (fordi hun er litt nervøs i trafikken). Jeg har lyst på noe hyggelig, men også morsomt, annerledes som ikke driter henne noe spesielt ut.

Kan dere hjelpe meg med ideer? Noen som har gjort noe morsomt i utdrikningslag dere har vært i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de ideene du allerede har var kjempegode!:)

Som brud håpr jeg at forloveren min tenker på kvalitetstid vi jentene sammen -- f.eks. piknik i en park, hyttetur etc. God mat, god drikke, og god tid til å prate sammen :)

Hva med en pakke-lek der alle som kommer tar md en liten ting (ikke noe dyrt!) som minner om henne/deres forhold (f.eks. hvordan de møttes, ting de har gjort sammen etc), og så skal hun gjette hvem det er fra? Hvis du skjønner?

Hvis hun er glad i å synge/danse -- karaoke? Lage en musikkvideo med håndholdt kamera? Quiz, f.eks. at kjæresten lager personlige spørsmål (om han selv/de to) som hun skal gjette svaret på?

Ellers finnes det mange tråder her inne om det samme, søk f.eks. på "utdrikningslag". Lykke til :)

Skrevet

Har akkurat arrangert et utdrikningslag for min beste venninne, og har brukt mange av de samme ideene du har. F.eks. spørrelek og pakkelek! Det gikk strålende.

Vi hadde i tillegg poledancing som hovedaktivitet. Var på Sometimes studio i Oslo - og det kom på 2800 kroner, men spleiser blir det ikke så aller verst. Det er dessuten noe alle kan være med på, og brura må holde en oppvisning til sist med kostyme... Stor suksess ;) Instruktøren var også veldig oppmerksom på hvilket nivå deltagerene var i, dessuten musikkønsker osv. Kan anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...