Gjest kml Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er en skoleelev som studerer markedsføring. Jeg lurte om noen arbeidsdyktige kvinner (eller menn) her kunne hjulpet meg litt ang dette emnet. Aller mest lurer jeg på hvordan man setter opp en markedsplan og hvilke avsnitt man har med. Jeg skal lage en fullstendig markedsplan ser dere. Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hva med å lese pensum og tilleggslitteratur? Du lærer best ved å forsøke selv. Å tenke og prøve å forstå samt å feile.
Gjest kml Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, ja, jeg er ingen unnasluntrer. Jeg vet hva jeg skal ha med og slik, men ingen steder i pensum står det hvordan dette skal settes opp. Objektivitet vs subjektivitet? avsnitt, paragraf.....
aluminium Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Prøv å være så objektiv som mulig, ikke bruk fraser som "jeg synes", "jeg mener", "jeg tror" osv. Alt som foreslåes skal så godt som mulig kunne knyttes til pensum. Jeg vet ikke hvilket nivå du er på, men er du på høyskole har du sikkert Kotler&Keller-læreboken. Der har du nærmere 1000 sider med stoff som det bare er å "kose seg" med. Finn den teorien som passer med det du ønsker å gjøre, og skriv i vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå