Gå til innhold

Husker ikke sangen eller artisten

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca sju år siden var jeg på ferie på sørlandet, på en campingplass. Like ved vogna vår bodde det en fyr som spilte musikk hele dagen, og vi prata en del. Han spilte veldig ofte en låt som jeg likte, men jeg husker ikke hva den het eller hvem som sang den.

Den var såpass gammel at den var på LP. Det var en dame som sang den, husker jeg, og jeg husker melodien på refrenget krystallklart, bare ikke hele teksten. Jeg prøvde å Google det jeg husket, men det kom bare opp hundre Michael Jackson-låter, surprise surprise...

Refrenget gikk omtrent sånn: "Dont stop party (too?), you're my baby. I love the way you make me feel..." Et av versene endte med "I won't stop loving you forever" omtrent. Det var en dame som sang, og låta kan ha vært fra sytti eller tidlig åtti-tall. Det var en glad-låt, i hvertfall, og jeg skulle ønske jeg kunne høre den igjen :) Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken sang det er, men du kan jo prøve å søke deg litt frem på spotify. Ellers så går det an å skrive inn deler av lyrikken på letssingit.com, kanskje du er heldig å finner sangen din :)

Skrevet

Jeg kunne ikke dy meg, og måtte lete litt rundt. Kan det være en sang som heter "I won't stop loving you" med gruppa The Difference? Fant den på Spotify på ei plate som heter "Everybody Dances With Sisi".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...