AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei Jeg har lyst å stripe og klippe håret (kun tuppene), men det er såpass lenge siden sist at jeg ikke vet hvor jeg skal gå og hvilke steder som gir litt bra priser.. Kjenner til Adam&Eva og Nikita, men de er ganske kostbare også er de ikke? Håper dere har noen gode tips og forslag til litt rimeligere steder (selv om jeg vet at striping koster), men det viktigste er selvfølgelig at det blir bra Setter pris på all hjelp!
Vulpes Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tror at begge de frisørene er ganske dyre, ja. Jeg leter også etter gode og billige frisører i Oslo/Bærum, så slenger meg på denne :gjeiper:
ondebanan Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg har begynt å gå til KAN frisør på Blindern. De er rimelige, og jeg har kommet ut derfra veldig fornøyd alle gangene jeg har vært der (det kan jeg ikke si om NOEN andre frisører jeg har vært hos.) De er veldig flinke til å lytte, overkjører deg aldri, og er veldig rimelige! (ps! det varierer litt etter hvem som klipper, men det kan man evt. høre med dem om på telefon.) edit: glemte en parantes! Endret 26. oktober 2010 av ondebanan
Bolus Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 De er litt dyre- men du får garantert beste service og resultat: La bionda, bogstadveien.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er også veldig fornøyd med La Bionda. Men det koster fletta, det gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå